Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door 202spots
#2695
Als je het alleen met Kerstmis en Pasen eet...en misschien nog 1 keer....dan moet dat toch kunnen???
Sylvia....Vergeet niet dat ik hier geen mokkapunten of moorkoppen heb!!! ;D
Door Mister T
#2696
Dank je Dory,heb net een lijstje gemaakt met boven en ondergrondse groentes....alleen het lijstje van de ondergrondsegroentes is veel korter :-/
Moet je persé 2 om 2 of 3 om 3 doen of mag je ook 3 boven en 1 onder doen???
Of moet je gewoon opletten hoe z'n poepie is???
Door 202spots
#2697
Moet je persé 2 om 2 of 3 om 3 doen of mag je ook 3 boven en 1 onder doen???
Of moet je gewoon opletten hoe z'n poepie is???
Pam,je kan we 6 bladgroente en 2 knolgroentes doen.Maar je moet OOK naar de verhouding kijken.
Je weet niet of de verhouding goed is als je op 't poepie moet wachten! ;D
Door sylvia
#2698
dat moet kunnen ,alleen als ik al marshmellows lees springen m'n vullingen al uit m'n kiezen :-X maar ik ben ook meer een hartige eter dan een zoetekauw ;D
en kijk uit wat je zegt dalijk sturen ze je nog een moorkop,en hoe die aan gaat komen na zo'n reis :-X
Als je het alleen met Kerstmis en Pasen eet...en misschien nog 1 keer....dan moet dat toch kunnen???
Sylvia....Vergeet niet dat ik hier geen mokkapunten of moorkoppen heb!!! ;D
Door Janet
#2699
Nou, we zijn er uit: versvleesvoeding (compleet) en daarnaast 1 á 2 dagen per week barfen. Dan zijn de verhoudingen ook minder belangrijk, zoals ik inmiddels van jullie ook heb geleerd. ;D
Door sylvia
#2700
lijkt me ook een goed plan ,kan je op je gemak dat barfen onder de knie krijgen zonder angst of ze alles wel binnen krijgen ;D
Nou, we zijn er uit: versvleesvoeding (compleet) en daarnaast 1 á 2 dagen per week barfen. Dan zijn de verhoudingen ook minder belangrijk, zoals ik inmiddels van jullie ook heb geleerd. ;D
Door ine
#2702
neem gewoon 2 ons van het 1 en 2 ons van het ander. de bovengrondse zijn dan wat gevarieerder, dan de ondergrondse!!
ik hoop, dat je me snapt!! ;D :-[ ;D
Door Mister T
#2703
jaja,jou snap ik altijd ;D nou,ik zorg volgende week wel dat ik 'n lekkere kist met vanalles heb staan,kun je je uitleven :P
Door sylvia
#2704
nou ine jij valt met je neus in de boter ;D of in de Overrijpe GF zogezegd ;D ;D
jaja,jou snap ik altijd  ;D nou,ik zorg volgende week wel dat ik 'n lekkere kist met vanalles heb staan,kun je je uitleven  :P
Door ine
#2705
geen probleem hoor!! ;D bij pam is het altijd gezellig en kan ik eindelijk eens wat terugdoen!!! ;D ;D ;D
Door sylvia
#2707
gewapend met staafmixer ;D
Ja Syl,daarom komt ze ook!!Ze duikt graag in het diepe ;D
Door Mister T
#2709
ik ga me nu geestelijk in mijn bed voorbereiden op m'n hak/mixklussie van morgen ;D trust.....
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door