Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door 202spots
#68850
jack schreef: Hallo Anita
Van wie wil je antwoord: van Paul Bart of van mij. Dit topic gaat over mijn hond nml.
Groeten Jack
Je mag evengoed wel vertellen hoor! :)
Het is nog geen maand,maar zie je al verandering bij Steffie?
Door jack
#68864
Hoi
Het wordt alleen maar erger.
De Da is toevallig donderdag naar een studiedag over schildklierafdwijkingen geweest. Ze heeft me nog niets nieuws kunnen vertellen.
Wel goed van haar dat ze me 's avonds belde om even te overleggen.
groeten jack
Door jack
#82262
Hallo allemaal.
Een vervolg van de kale plekken bij Steffi.
Steffi krijgt nu bijna 2 maanden tabletjes thyroid en het resalaat is bedroefend slecht. Er is totaal geen verbetering tezien. Het wordt eerder slechter . We hebben via een pb-tje een foto naar Paul Barte gestuurd en zelfs Paul weet het niet. De komende week wordt er nog een keer een bloedonderzoek gedaan. We zijn erg benieuwd naar de uitslag, maar erg veel hoop hebben we niet.
Groeten Jack
Door Lupa
#82270
ik leef met jullie me, vind het erg voor de hond en voor jullie.
ik hoop dat er snel iest gevonden wordt.
is er ook gekijken naar parassiten of id?
dat zal het niet zijn (plekken zijn te simmetrisch denk ik).
ik wou dat ik het wist voor jullie :-\
Door Paul_Barte
#82348
Heb de foto gezien en Jack doorverwezen nar Margreet Vroom in Oisterwijk.
Het is inderdaad om te janken!!!
De eerste indruk die ik kreeg was eigenlijk: dit is een 'demodexhond' :-\ (maar daar is al naar gekeken).
Door Lizzy
#82351
Pfff, moeilijk zeg. En wat een ellende. Wie doet de bloedtest? Margreet of jouw DA?
Groetjes en sterkte, Lizzy
Door jack
#82629
Hoi Lizzy
Het bloed wordt opgestuurd naar Utrecht.
Vraagje: De kale plekken zijn bij Seffi aan beide zijden op dezelfde plaatsen en vrijwel evengroot. Ik zie en voel geen bultjes en er zijn ook geen open wondjes.
Op de foto die ik naar Paul heb gestuurd is de huid erg rood, maar ik denk dat de foto een vertekend beeld geeft. De huid was denk ik rood doordat ze verbrandt was door de zon. De huid heeft nu weer een normale kleur. Is dit dan toch demodex?
Door SHIVA
#82703
Jack
veel sterkte met je honden
ik hoop voor jullie dat er nu wel iets uit het onderzoek kom
wat te verhelpen is
gr shiva
Door Lupa
#82962
jack schreef: Ik heb de moed al en beetje opgegeven
kan me voorstellen!
maar hebje bv een homeophaat geprobeerd?
mischin atjo westerhuis?
Door jack
#82974
Hoi Lupa
Dat hebben we nog niet gedaan. Ik wil eerst het tweede bloedonderzoek afwachten en dan maar eens verder zien.
Door jack
#82983
Zoals je kunt zien op de foto's gaat het met de pups heel erg goed. Ze vinden het vlees fantastisch. Ze hebben soms wat moeite met de ontlasting.
Ze zijn nu 5 weken en rennen door de keuken. Ze spelen met elkaar en met het speelgoed.
Gelukkig gebeuren hier ook leuke dingen met de honden.
groeten Jack
Door SHIVA
#83266
Ja jack de puppen hebben het naar hun zin zo te zien
nu moeders nog
maar niet de moed opgeven hoor
als er uit het tweede onderzoek niets uitkom
kan je altijd nog andere wegen bewandelen
gr shiva
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door