Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Sultan
#482326
Vanmorgen bij de visboer behalve de zalmkoppen ook 2kg visafval gekregen. Het is afval van schelvis (die van de lekkerbekjes) met veel vis er nog aan.
Hoe kan ik dat het beste gaan voeren????
Ze krijgen 1 dag p.week vis, meestal uit de vriezer, zoals koolvis, tonijn en zalm. Ook natuurlijk de zalmkop.
In het afval zit ook graat, daar ben ik een beetje angstig voor.
Wie kan me helpen??
Door Lizzy
#482494
Sultan schreef: Vanmorgen bij de visboer behalve de zalmkoppen ook 2kg visafval gekregen. Het is afval van schelvis (die van de lekkerbekjes) met veel vis er nog aan.
Hoe kan ik dat het beste gaan voeren????
Ze krijgen 1 dag p.week vis, meestal uit de vriezer, zoals koolvis, tonijn en zalm. Ook natuurlijk de zalmkop.
In het afval zit ook graat, daar ben ik een beetje angstig voor.
Wie kan me helpen??
Gewoon, lekker zo geven. En als je het eng vindt, dan kun je de graten ook geven met bijv pens erbij. Of je moet het afval malen. Dat is ook prima. En dan lekker combineren met een beetje groente ofzo.
Door Sultan
#482773
Oké, Lizzy, had al wel zo'n idee, maar nu weet ik dat het dus goed kanzo!!
Dank je wel!
Door Elizaw
#482824
Leuk Yvon, zo'n adresje waar je het gratis krijgt ;D ze zullen er vast van smikkelen ;D
Door Sultan
#482856
Ben er ook heel blij mee......er is hier voor derest zo weinig te vinden, dan is zo'n adresje goud waard ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door