Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door tieneke
#42105
Probeer misschien eens wat rundergehakt te verwarmen in de magnetron,het sap en vlees wat ik hierna door het verse vlees mengde vond Kobus onweerstaanbaar lekker ruiken en at het met smaak op!
Ja ik weet dat in de magnetron opwarmen niet goed is,maar het belangrijkste is nu dat Joey weer wat eet.
Door K@rin
#42143
Twister schreef: Kun je niet wat runderhart door de CB mixen?
Gisteren lukte dat nog niet ...........
Vandaag de hart in ieniemienie stukjes gesneden, gekookt eitje geprakt en 50 gram Canidae gemengd ....
en HIJ HEEFT HET OPGEGETEN !! ;)
Ik maak nu de tussenpozes tussen de maaltijden iets groter, dat hij weer wat meer trek krijgt .....
Door K@rin
#42144
tieneke schreef: Probeer misschien eens wat rundergehakt te verwarmen in de magnetron,het sap en vlees wat ik hierna door het verse vlees mengde vond Kobus onweerstaanbaar lekker ruiken en at het met smaak op!
Ja ik weet dat in de magnetron opwarmen niet goed is,maar het belangrijkste is nu dat Joey weer wat eet.
Ja, alles is te proberen ......
Ik zal een wat rundergehakt uit de vriezer halen, wat hart er doorheen en wat pens en kijken of het dan nog lust .
Jeetje, die Joey dwingt mij nu om zelf te gaan samenstellen ;D ;D ;D
Door K@rin
#42159
sharpie schreef: Slimme hond ;D ;D ;D

Wat goed dat zijn drolletjes nog steeds goed zijn ;)
;D ;D
Gisteren waren de drolletjes wel iets zachter, maar dat komt waarschijnlijk door de hoeveelheid hart die hij op een dag eet ca. 750 gram .......
Net heeft hij weer een maaltijd op van 50 gram Canidae, 100 gram hart, een gekookt eitje en ja hoor een beetje pens (wat hij dus sinds vanmiddag wel weer wil eten)

Maaltijd weer zo goed als helemaal op gegeten ;D
Door K@rin
#42163
Karin & Pyrs schreef:Net heeft hij weer een maaltijd op van 50 gram Canidae, etc, etc
Nu vragen jullie je waarschijnlijk af WAAROM geeft ze hem weer brokjes .....

Omdat, er in die brokjes alleen maar rijst zit en geen andere granen en omdat hij dan wat compleets eet ...
Verder ben ik heel blij DAT hij wat wil eten .....


BTW, zien jullie mijn 3e ster ? ;)
Het wordt nog eens wat ... ;D ;D
Door Lizzy
#42170
Ik vroeg me niks af, tot jij er over begon ;D! Nee hoor Karin, ik had ergens anders al gelezen waarom jij ook brokjes geeft ;).

Maar goed, ik ben ook blij dat hij weer eet!
Door tieneke
#42171
;Maaltijd weer zo goed als helemaal opgegeten!;

Kijk dat willen we horen! ;)
Door Truus
#42175
Hoi Karin, ik lees hier mee hoor en ben blij voor je dat hij weer gaat eten :D
Dus nu weer alles op :P :P :P het gaat de goede kant op .
En.....gefeliciteerd met je derde sterretje hoor ;D
Succes met alles.
Door K@rin
#42243
Lizzy schreef: Ik vroeg me niks af, tot jij er over begon ;D! Nee hoor Karin, ik had ergens anders al gelezen waarom jij ook brokjes geeft ;).
:) :)
Ik heb bijna 100 kg Carnibest in de vriezer liggen .......
Maar hij wil ut niet :( :(
Ik zal morgen de "Natuur" weer eens proberen, misschien dat hij die nu ook weer lust ...Meneer houdt van variatie, begin ik zo langzamerhand te denken (en geef hem eens ongelijk) ;)

Ja het belangrijkste is, DAT hij eet en dat vind ik eigenlijk toch wel een goed teken, dat hij in ieder geval blijft eten .........
Anders zou het snel einde verhaal zijn, want reserves heeft hij totaal niet meer .... :(
Door sharpie
#42790
Wat hebben die sterretjes eigenlijk te betekenen ???
Ze waren me eigenlijk tot nu toe nog niet opgevallen. :o
Door Truus
#42792
sharpie schreef: Wat hebben die sterretjes eigenlijk te betekenen ???
Ze waren me eigenlijk tot nu toe nog niet opgevallen. :o
Het heeft te maken met het aantal berichten dat je plaatst.
Je moet ze verdienen ;D ;D ;D
Leuk he ;)
Ik geloof...50-1ster..100-2 enz.
Door K@rin
#42951
tieneke schreef: Hoe is het vandaag gegaan met Joey,Karin??
Hij eet nu zo'n 3x per dag ........
Canidae gemengd met pens of fytomix of runderhart ..
Vanmorgen heeft hij een poosje op een groot vers bot liggen kluiven .....
Door dit eten heeft hij ook weer mooie drollen ;D

hahaha, op dit moment zit ie net weer te blaffen, tegen en vliegtuig wat overkomt en DAT is echt de oude Joey :)

Ik ga NU weg om hem te wegen ......
Vind het best eng, want ik ben bang om te zien, als hij weer afgevallen zou zijn ...........

Jullie horen het wanneer ik terug ben .....
Tot die tijd DUIMEN ;)
Laatst gewijzigd door K@rin op wo 21 jan 2004, 14:38, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door