Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#480707
Te hard is misschien ook niet helemaal het juiste woord.... ik vind kalkoenbot zo splinterig.... zo scherverig.... Snap je wat ik bedoel? Op zich kunnen ze het dus wel gemakkelijk doorbijten, maar dan ontstaan er van die enge scherfjes..... Tenminste, vind ik hoor!
Door tieneke
#480715
nikèdog2000 schreef: ik heb cavaliers en die eten gewoon kalkoen hoor met bot
als je de botten kunt malen dan zijn ze volgens mij niet te hard
Is dat vleugel wat ze eten?
Door dogsunlimited
#480724
Mijn honden krijgen ook geen kalkoenkarbo's of andere dragende delen, alleen de filet. Wat ik eigenlijk wel aandurfde, zijn die 2 vleugels die uitsteken. Dat knipte ik in stukken en kauwen ze goed weg. Maar nu ik toch geen hele kalkoen meer koop, krijgen ze die vleugels ook niet meer. Ik vind het ook knoerthard die botten.
Door herder_lover
#480734
hmmm, ik zal ze van de week goed fijn slaan :) En uiteraard goed kijken wat er dan gebeurd... Moet ik het anders zelf opeten :-X
Door tieneke
#480938
herder_lover schreef: Moet ik het anders zelf opeten :-X
Kan ook natuurlijk ;D
Door veronique
#482010
herder_lover schreef: hmmm, ik zal ze van de week goed fijn slaan :) En uiteraard goed kijken wat er dan gebeurd... Moet ik het anders zelf opeten :-X
Ik heb deze vorige week ook gekocht. Op het eerste zicht leek het bot niet zo hard maar ik heb het haar toch niet durven geven. Ik heb het botje eruit gehaald. Het merg was wel heel zacht, dat heb ik eruit gehaald en dat heeft ze lekker opgesmuld
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door