Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Cathelijn
#477745
Ik dacht eerst dat Floor niet wilde kauwen en daarom geen kipfilet at. CB is nl ook nog wel op te likken.
Maar pens eet en kauwt ze wel. Het kleine stukje kip laat ze liggen. Om haar te laten wennen aan het eten van bot, valt kippenek blijkbaar af. Zijn eendenekken en/of fazantnekken geschikt als alternatief? Of heeft er iemand nog een ander idee?
Door Joshii
#477759
Eendennekken zijn volgens mij een prima alternatief.
Fred is beginnend barfer en vindt eendennekken aanmerkelijk lekkerder dan kippennekken. :)
Gebruikersavatar
Door Nitus
#477793
Volgens mij kun je rustig eendennekken geven ipv kippennekken. Fedor (pup) heeft ook al eendennekken gehad, en dat was geen probleem, terwijl hij er niet eens op kauwde, maar zo naar binnen slokte :o ;D.
Door Cathelijn
#478628
nee dus, ze eet verder haar bak leeg en laat de nek liggen >:( Net als bij de kip.
Hert, struisvogel en pens gaat er wel in ::)
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat ze de fazantnek ook zal laten liggen :-\
Door Cathelijn
#479072
ze heeft er gewoon totaal geen interesse in. Vasthouden maakt niet uit helaas. Ze loopt gewoon weg.
Een stukje kip van 4 cm2 laat ze ook in haar bak liggen :(
Een even groot stukje hert eet ze dus wel ::)
Ik denk zelfs dat als ik haar niets anders in haar bak geef dan eendennek en kipfilet dat ze gewoon niet eet. Maakt haar niet uit voor een keertje... :-\
Door Cathelijn
#479082
garicha schreef: Oh oh oh Jij snapt die hond ook niet! Ze wil gebak en taart en bonbonnekes ;D ;D ;D
je hebt gelijk, ik ben een harteloos baasje, die zijn hond niet eens een appelflapje gunt ;D
Door "inge"
#479083
Cathelijn schreef: je hebt gelijk, ik ben een harteloos baasje, die zijn hond niet eens een appelflapje gunt ;D
of een lekkere bosche bol :P
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door