Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Lupa
#212
hoi, ik heb voor nieks 10 kilo boekmaag kunnen krijgen, heb het in stukken van een kilo gesneden(gatver) en ingevroren.
Gisteren hald ik de eerste stuk eruit heb het laten ontdooien(het lijkt wel stront in die zak) heb het in 3 stukken gesneden, wat een smerige klusje!!!
een van mijn honden vond het ook smerig(denk ik) en begon te schudden om het schoon te maken(?) nou mijn hele keuken zat onder de stro..... :-/
kan ik het schoon spoellen of haal ik daarmee het lekkerste en het gezondste er mee weg?
Laatst gewijzigd door Lupa op za 04 okt 2003, 20:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#213
kan ik het schoon spoellen of haal ik daarmee het lekkerste en het gezondste er mee weg?
Ik heb af en toe ook wel eens boekmaag en ik spoel het nooit uit. Mijn honden vinden die drab, net als pensinhoud, juist lekker.
Het geeft natuurlijk wel rotzooi als ze ermee schudden, maar daarom geef ik het bij voorkeur buiten.
Wat ik wel doe is de boekmaag (met handschoenen aan, he ;)) even controleren op de aanwezigheid van ongewenste voorwerpen. Ik heb er wel eens een stuk glas in aangetroffen!
Door Nelly
#214
Zou het niet schoonspoelen hoor! Dan spoel je idd. het lekkerste en beste weg! Wel ff controloren op vreemde voorwerpen (koeien eten de gekste dingen!) en lekker buiten geven! ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door