Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door aliesalgra
#39981
Het kan me wel wat schelen, maar jullie vinden alles zo slecht en daar wordt ik een beetje gek van. Brokken zijn zo ontzettend slecht volgens jullie, maar dat kan ik dan ineens die 3 weken wel gaan voeren? Dat vind ik erg raar hoor
Door Lizzy
#39983
Misschien helpt het wanneer je goed leest. Ja, brokken zijn slecht. Maar die Rodi worst is NOG grotere bagger.

Als jij Rodi worst wil geven, dan doe je dat toch lekker?!

We hebben je 10 tips gegeven hoe je wel gezond de vakantie door kunt komen en daar heb jij blijkbaar niks aan. Dan adviseren we jou brokken mee te nemen want:

a)Makkelijk

en

b)Gaat jou hond daar niet onmiddellijk dood van

en

c)Het is minder ongezond dan die bagger worsten van Rodi

Eet jij in de vakantie uitgebalanceerd en supergezond? Nou, drie weken wat ongezond eten, dat red hij dan ook nog wel. De meeste honden eten hun hele leven deze ongezonde bagger.....

Maar again, als jij Rodi worsten wil geven: gewoon lekker doen joh!
Laatst gewijzigd door Lizzy op wo 14 jan 2004, 09:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Door aliesalgra
#39984
Hoe weten jullie dat het zo ongelovelijk slecht is? Hebben jullie een lab waar je alles onderzoekt ofzo?
Door geer
#39985
Lizzy schreef: Misschien helpt het wanneer je goed leest. Ja, brokken zijn slecht. Maar die Rodi worst is NOG grotere bagger.

Als jij Rodi worst wil geven, dan doe je dat toch lekker?!

We hebben je 10 tips gegeven hoe je wel gezond de vakantie door kunt komen en daar heb jij blijkbaar niks aan. Dan adviseren we jou brokken mee te nemen want:

a)Makkelijk

en

b)Gaat jou hond daar niet onmiddellijk dood van

en

c)Het is minder ongezond dan die bagger worsten van Rodi

Eet jij in de vakantie uitgebalanceerd en supergezond? Nou, drie weken wat ongezond eten, dat red hij dan ook nog wel. De meeste honden eten hun hele leven deze ongezonde bagger.....

Maar again, als jij Rodi worsten wil geven: gewoon lekker doen joh!
Maar dan moet je niet heeeel raar staan te kijken als je ouders na de vakantie ineens weer brokken willen voeren, omdat je hond gruwelijk aan de schijt is gegaan van die Rodi...
Door aliesalgra
#39986
Kijk weet je wat het punt is? Als we die drie weken brokken gaan voeren weet ik haast wel zeker dat mijn ouders daarna zeggen dat we wel altijd weer over kunnen gaan op brokken, daar zit ik zo mee :-\
Door Lizzy
#39991
*Alies* schreef: Kijk weet je wat het punt is? Als we die drie weken brokken gaan voeren weet ik haast wel zeker dat mijn ouders daarna zeggen dat we wel altijd weer over kunnen gaan op brokken, daar zit ik zo mee :-\
Dan geef je toch die worsten (of ik een lab heb? Nee. Maar ik ben wel erg goed in het lezen van etiketten. Misschien moet jij die van die worst ook eens lezen!)
Door aliesalgra
#39992
Ja maar ik zeg toch dat als ik brokken ga geven dat mijn ouders dan waarschijnlijk na die 3 weken zeggen dat we altijd wel weer brokken kunnen geven? En mijn hond eet toch geen brokken, toen ze brokken kreeg at ze haar bak nooit leeg
Door geer
#39994
Zeg dat dan!!!
Sorry, maar dit is iets tussen jou en je ouders en dat kan je beter met hun bespreken in plaats van met ons. Als jij die worst wil voeren zodat je ouders niet moeilijk gaan doen, prima. Maar je kan niet verwachten dat je hier te horen krijgt dat die worst super is, in feite hebben die Rodi worst en versvlees niets meer met elkaar te maken...
Door aliesalgra
#39995
Nee ik snap ook wel dat die worst ongezond is, maar wat kan ik dan doen? Ik voer liever 3 weken worst dan dat ik haar hele leven weer brokken moet voeren toch?
Door aliesalgra
#39997
Ze weten niet eens dat die worst slecht is.
Door geer
#39998
Daar gaat het ook niet om...
Heb je dat hele vakantie-brokken verhaal al besproken?
Door aliesalgra
#39999
ja tuurlijk, want mijn moeder begon er ineens over hoe we dat moesten doen met het vlees voor onze hond in de vakantie, en toen zei ik dat ik op internet ging rondkijken hoe anderen dat doen.
Door geer
#40000
Ja maar; heb je al voorgesteld om die drie weken gewoon maar weer brokken te gaan voeren?
Door aliesalgra
#40001
Nee dat nog niet omdat ik dan bijna wel zeker weet dat ze dan altijd weer brokken willen gaan voeren
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door