Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Pauline
#474907
Filou schreef: hersenen heb je ook nog
Ja dat weet een dier zeker, wij moeten het maar afwachten!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Door Filou
#474965
BSE = gekke koeieziekte??? Ik denk het niet... Nog niet van gehoord.

Ik heb ook geen koeiehersenen, want aan 2 paar hersenen lag ik aan 600gr. Ik denk dat het schaap ofzo was.
Door conleeuw
#475009
ik heb even nagekeken of er ooit een geval van BSE in Turkije gemeld is, en dat is niet het geval. Ik heb onder andere gekeken bij de OIE (intergovernmental organisation) waar 167 landen lid van zijn, en turkije is ook een lid van deze organisatie, de getallen zijn bijgewerkt op 18-01-2006, dus je kan er in iedere geval van uit gaan dat er bij jullie geen BSE is.
;)
Door Filou
#475010
dus mag ik alle soorten hersenen voeren... joepie... ;D

behalve kippehersenen dan...hahaha
Door bas rouge
#475018
Lizzy schreef: Ik dacht laatst bij het Islam Center ook hersenen te hebben zien liggen. Of van lam of van kalf, dat weet ik niet meer zeker. Qua scrapie en bse mogen ze volgens mij wel verkocht worden, als de dieren maar onder de xx maanden jong zijn....

(ik voer ze ook niet dus call me a chicken too ;D)
Ja, ik heb ze daar ook zien liggen, kalfshersenen. Heb ze ook niet gekocht.
Door conleeuw
#475043
bas rouge schreef: Ja, ik heb ze daar ook zien liggen, kalfshersenen. Heb ze ook niet gekocht.
;D jij ook al chicken ;D het wordt een echte kippenhok hier ;D nee even zonder gein, ik weet natuurlijk niet of er ergens in de literatuur beschreven staat dat honden van BSE besmet eten ook een vorm van CJD kunnen krijgen, maar alles rondom het ontstaan en overdracht van bovine spongieuze encephalopathie geef mij echt de ritteltits ;D dus ik vermijd het toch maar.
Door Lizzy
#475048
bas rouge schreef: Ja, ik heb ze daar ook zien liggen, kalfshersenen. Heb ze ook niet gekocht.
Ah! Kalfshersenen! Thanks! Vond jij ze er ook zo drillerig uitzien? :-X ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door