Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Hoe eet jouw hond vanaf januari 2006?

Volledig BARF
54
23%
Volledig kompleet vers vlees
34
14%
Volledig brok
5
2%
BARF en kompleet versvoer
96
41%
BARF en brok
5
2%
Kompleet versvoer en brok
18
8%
BARF, kompleet versvoer en brok
25
11%
Anders
Geen stemmen
0%
Door Donald
#476627
KVV aangevuld met 2 dagen barf. Nadat onze Donald 12 jaar Superdeboerbrokjes at bij zijn vorige baasje. Hihi, voor de goeie ouwe dag zullen we maar zeggen... ( En eerst dacht ik nog dat CB stonk, die brokjes ton, daar kwam me toch een lucht uit... :'(
Door Sennaruby
#477593
Ik geef nu 5 dagen per week kvv en 2 dagen per week BARF. Ik ben nog aan het studeren en als ik binnenkort 'genoeg' over BARF weet en de juiste adresjes heb, dan hoop ik dat ik snel fulltime kan gaan BARFen!

Groetjes,

Fieke
Door amber13
#477656
Op dit moment 100 % vers vlees, met barfen gaan we binnenkort beginnen (als ik eindelijk eens aan wat fatsoenlijke onderdelen kan komen ::))
Door Elise
#481445
Vorig jaar was mijn antwoord "volledig KVV".

Nu is het BARF (Spike voor 100%) en KVV (Phoebe eet grotendeels KVV en soms een BARFdagje ertussen).
Door Valerie*
#485614
ik ben nieuw hier en zit een beetje alles te bekijken.. maar mijn planning is 3 dagen (jarco)brok, 3dagen kvv, 1 dag barf (zondag heb ik er lekker de tijd voor)
ik ben nog even alles aan het uitzoeken ;)
Door "inge"
#485940
Hier de shelties merendeels KVV met zo'n drie keer in de week een barfmaal.Kippevleugels,runderlapje,eitje,sardientjes,hutekase,enz. Richa eet farmfood brok en diner met één ons vlees. (zoals jullie weten het maximaal haalbare bij haar)
Door Fynn
#488358
Wij zijn nieuw hier.
Onze Ijuba & Fynn krijgen normaal 3 x per week duck of energique
en 4 x canex brokken.
Ijuba krijgt nu elke dag Enerqique nr 4 vanwege huidproblemen.
We zitten te denken om volledig over te stappen op barf.

Groetjes,

Simon, Rian Ijuba & Fynn
Door danou2004
#491646
Hier kant en klaar vers vlees en ook barf ben nu allerlei informatie aan het verzamelen over zo goed mogelijk barfen en heb inmiddels half barfplaats bibliotheek ff geprint om rustig op de bank alles eens even door te lezen om dan een zo goed en goedkoop mogelijk maaltje te krijgen.
Door Esther1963
#492918
Hoi Astrid, wij kennen elkaar wel. Ik ben net nieuw hier en heb me al netjes voorgesteld ;D Mijn honden zitten op brok en op vers vleesvoer. Mijn bedoeling is om eerst Dezhra mijn Sheltie op Carnibest te zetten (voorgoed) als het allemaal goed gaat en dan wie weet als ik super enthousiast wordt de rest van de honden ook.

Esther en d'r beestenboel
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door