Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#472114
ik ben het eens met conleeuw...

ik was wel ff geschrokken, maar dat was rap voorbij en ik kan me goed inbeelden dat je dat dacht

ik vind trouwens niet dat we mensen moeten beoordelen die in andere culturen wél delen van mensen eten. Als jij daar was opgegroeid zou je het waarschijnlijk ook doen zonder er vragen bij te stellen.
En zolang het niet gaat om mensen mishandelen en vermoorden om ze op te eten, heb ik er geen problemen mee (maar voor mij toch liever niet ;D).
#473968
Wahhhhhh had ik bijna deze discussie gemist. Zie het nu pas, maar moest wel erg lachen om dat overheerlijke recept... Ik denk niet dat het een hype in Nederland wordt, daar zijn wij niet op ingesteld...

Maar aan de hond... tsja... volgens mij heeft het wel goede voedingswaarde. En hoe vaak kan je nou toch die afwisseling bieden ;D ;D ;D

Ik zat net het handige invriezen te lezen. Dus ik stem voor in handige porties snijden, in zakjes en dan in bakjes doen, bakje eraf halen en dan heb je hele mooi pakketjes ;)

Nee, geen idee of ik het zou doen, maar vind het zeker niet gek dat je het jezelf afvroeg... :D
#474634
o ik lees dit nu pas! Ik zou de placenta niet geven vanwege het idee. Maar daarin moet je denk ik je eigen gevoel volgen.
Wel een andere goede tip die kreeg ik na de geboorte van mijn eerste kind van de kraamverzorgster: laat de honden even ruiken aan de eerste poepluier van je kind. Dan weten de honden nl hoe het nieuwe roedellid ruikt.
#475081
Mijn honden mochten ook aan de baby ruiken en(heel vies)even likken.De kraam verzorgster bestierf het,maar het ging wel goed.Ik denk niet dat ik de placenta aan de honden had gegeven,nee dat echt niet.

Tineke
#953668
Nou de poepluiers hebben we nooit gegeven of aan laten ruiken, maar helaas heeft Chasey ze zelf ontdekt en vind ze overheerlijk.
We zijn dus dubbel allert op het traphekje sluiten en vooral geen luiers even ergens te laten liggen.
#954218
Ik zou de placenta niet geven, meer gevoelsmatig.
Wij hebben onze toenmalige hond meteen aan de kids laten ruiken en likken.
En ze was super lief voor de kids.
De luiers moesten we altijd wel opletten want dat was wel een lekkere snack, tenminste de inhoud :(
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door