Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Sofie
#467842
Hey ik heb een vraagje en hoop niet dat het antwoord hierop ja is.
Ik heb maandag 09/01 bij de visboer 2 zalmkoppen gekregen. Deze waren niet ingevrozen, lagen gewoon in de frigo.
Toen ik thuis kwam heb ik ze in de frigo gelegd met het gedacht ze die dag nog in 2 te snijden en in te vriezen.
Nu was ik die zalmkoppen helemaal vergeten en zag ze gisteren pas liggen.
Toen ik ze uit de frigo haalde zagen ze er nog goed uit (denk ik) maar roken precies iets straffer.... :-\
Ik heb ze toch maar versneden en ingevrozen.

Nu is mijn vraag: zouden die zalmkoppen slecht zijn doordat ze zolang in de frigo gelegen hebben? Ze lagen er 5 dagen in.
Laatst gewijzigd door Sofie op za 14 jan 2006, 11:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Door jon
#467847
Tja, ik ben nogal een precies-miep en met mijn langharige dreutel is dunne poep ellendig dus ikzelf loop dat risico liever niet. Er zijn vast wel mensen hier die er anders over denken ;D maar ik vind 5 dagen wel erg lang.
Door 202spots
#468851
wanneer het naar vis ruikt kan het gegeten, wanneer het echt niet fris meer ruikt, dan zal de hond het denk ik evengoed wel lekker vinden, maar ik zou 't liever niet geven.
Geef anders 'n heel klein stukje om te kijken wat ie er van vind?
Door evds
#468895
Ik ben vrij gemakkelijk. Stinken ze niet naar rotte vis dan zou ik ze gewoon geven. Maar mijn honden zijn wel wat gewend. Ik laat pens ook vaak een dag of 5 koel iggen voordat ik het geef en idem. met hazen ;)
Ze hebben daar trouwens nog nooit dunne poep van gekregen.

Maar als jij twijfelt gewoon niet doen ;) !
Door Sofie
#469260
Nee naar rotte vis ruikt het zeker niet! De zalmgeur rook gewoon iets sterker zeg maar.
Nu ik denk dat ik het maar ga geven. Zal met een klein stukje beginnen...en een hondenmaag kan daar normaal wel wat tegen niet?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door