Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Filou
#465621
Bedoel je dan of hij het zal lusten, Lizzy?? Want vis lust hij anders wel graag. De sardientjes gaan er altijd eerst in. En die bonito-koppen waarvan ik een hele tijd geleden één gegeven had, die vond hij blijkbaar ook lekker smaken. ;D

En dat die moeten ingevroren worden, wist ik al. ;)
Door Lizzy
#465628
Filou schreef: Bedoel je dan of hij het zal lusten, Lizzy?? Want vis lust hij anders wel graag. De sardientjes gaan er altijd eerst in. En die bonito-koppen waarvan ik een hele tijd geleden één gegeven had, die vond hij blijkbaar ook lekker smaken. ;D

En dat die moeten ingevroren worden, wist ik al. ;)
Nou, het is meer dat de koppen erg groot zijn misschien? En hier zijn de zalmkoppen bij Pinkel een paar keer slecht gevallen en kotste ze zo'n hele kop weer uit :-X!
Door Filou
#465631
Pinkel = dalmatier?? Ja, dan kan ik ze maar beter in 2 knippen... als hij bij een dalmatier nog niet kan, dan kan het bij een border ook niet... ;D

Ik zal deze week eens een snoeischaar kopen, want als ik de berichtjes lees, kan je het niet met gewoon keukengerei... :D
Door Lizzy
#465635
Filou schreef: Pinkel = dalmatier?? Ja, dan kan ik ze maar beter in 2 knippen... als hij bij een dalmatier nog niet kan, dan kan het bij een border ook niet... ;D

Ik zal deze week eens een snoeischaar kopen, want als ik de berichtjes lees, kan je het niet met gewoon keukengerei... :D
Yep, Pinkel is een spikkel. Maar ik knip de kop met een gewone keukenschaar hoor! Gaat heel goed!
Door Filou
#465645
Lizzy schreef: Yep, Pinkel is een spikkel. Maar ik knip de kop met een gewone keukenschaar hoor! Gaat heel goed!
ok.. dan probeer ik wel met een gewone schaar. Lukt het niet, vliegt de kop terug de vriezer in... ;D
#465648
Hier eten ze hele koppen, van rond de 600 gram, en nooit problemen gehad. Ja, een beetje vlotte ontlasting de eerste keer :-X De monsters wegen 20 en 15 kilo dus die eten dan de ene dag een kop en de volgende dag niks. Effe uitbuiken ;D
Door Lizzy
#465657
Kruimel schreef: Hier eten ze hele koppen, van rond de 600 gram, en nooit problemen gehad. Ja, een beetje vlotte ontlasting de eerste keer :-X De monsters wegen 20 en 15 kilo dus die eten dan de ene dag een kop en de volgende dag niks. Effe uitbuiken ;D
Ja, maar dat zou ik (met een hond die dat niet gewend is) niet doen. Niet voor de eerste keer tenminste. Hier eten ze trouwens wel hele koppen! Zelfs Linga. Maar ja, ze zijn het wel gewend.
Laatst gewijzigd door Lizzy op wo 11 jan 2006, 17:59, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door