Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door lantsoght
#462256
nu wou ik eens vragen of een hond een bot dat hij begraaft nog mag verder afknagen? Soms krijg ik bij de slager een bot met een heel heel klein beetje vlees, af en toe krijgen ze ook kalfsribben of wervels van bij Corinne, dan gaan ze dat begraven en dan terug opgraven en zo verder.. mag dat eigenlijk wel want zo'n bot ziet er toch maar vies uit. ???
Door tvs
#462259
zolang ze het niet mee naar binnen nemen , mag het van mij.volgens mij is het niet slecht, behalve voor m'n tuin dan. ;)
Door Lizzy
#462296
Ik denk dat honden een heel ander idee hebben van vies. Honden prefereren over het algemeen adel vlees boven vers vlees.
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#462401
lantsoght schreef:nu wou ik eens vragen of een hond een bot dat hij begraaft nog mag verder afknagen? Soms krijg ik bij de slager een bot met een heel heel klein beetje vlees, af en toe krijgen ze ook kalfsribben of wervels van bij Corinne, dan gaan ze dat begraven en dan terug opgraven en zo verder.. mag dat eigenlijk wel want zo'n bot ziet er toch maar vies uit. ???
Je kunt honden geen groter plezier doen!
Door judith1967
#462469
Jimmy(york)die heeft de laatste x zijn kippekarkas begraven in de hondenmand van mijn andere hond.Was echt wel een koddig gezicht om te zien.
HIj legde de kippekarkas in de hondenmand en maar met zijn neus over de stof heen duwen om hem te begraven.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door