Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Helen
#40021
Ah dank je. Ik zou zelf bij Spiruline gaan nemen. Klinkt erg goed.

groetjes Helen
Door wiking
#40210
**Dus, tip voor Angelika: koop Fytomix en geef je hond Fytomix! Geen honger en toch afvallen. Het lijkt wel een reclame-spot, maar dat is het niet!

Groetjes, Lizzy**

Lizzy,

zou ik heeel graaag doen , maar FYTOMIX is helaas nergens in Limburg te krijgen :(
Website van BIBI geeft geen Verkoopadres of Regio-adviseur voor Limburg aan ???
weet iemand een oplossing ?

Groetjes Angelika
Door Paul_Barte
#40213
Ja......verkooppunt van Carnibest opzoeken!! o.a. in Roermond, Leunen.. en vragen naar inhoud boekmaag!!
Door wiking
#40218
Paul,

begrijp ik het goed - inhoud boekmaag = Fytomix?

want verse boekmaag kan ik bij mijn slager krijgen - zou dít ook kunnen of mag het alleen de inhoud zijn ?

(*domvraag*)

groetjes Angelika
Door Lizzy
#40252
Domvraag? Die bestaan niet! Maar volgens mij moet je niet de boekmaag hebben (ja, da's OOK erg goed voor de hond!) maar echt de inhoud van de boekmaag. Dat ziet eruit en ruikt naar poep!
Door Paul_Barte
#40287
Fytomix = Kruidenmix = Natuurkruiden = Groene mix = inhoud boekmaag enz.

Na het opensnijden van de boekmaag en het verwijderen van het voorverteerde gras MOET dit eigenlijk direct in de koeling of in de vriezer. Het verkleurt binnen no time en wordt zwart en is onbruikbaar.
Door K@rin
#40382
wiking schreef: **Dus, tip voor Angelika: koop Fytomix en geef je hond Fytomix! Geen honger en toch afvallen. Het lijkt wel een reclame-spot, maar dat is het niet!
Romy van mij is nog steeds te dik na haar nest (10 puppen) in juli 2003.
Aangezien ze buiten slapen, heb ik ze 's winters wel altijd een beetje dikker, maar ik vind het nu TE worden.
Kan ik haar dus voor een poosje de helft van haar voer geven en de andere helft Fytomix ??
Is dit beter, dan om haar bijvoorbeeld i.p.v. 1000 gram CB nu 800 gram per dag te geven.
Gedurende hoelang kun je dit doen ??
Door Jolly
#40385
Volgens mij kan je het idd half om half doen, zolang als je wilt, maar misschien dat andere daar een ander mening over hebben. :-\
Door Paul_Barte
#40386
Karin,

Het is absoluut geen probleem om de hoeveelheid voer te halveren en verder op te vullen met Fytomix!!
Dit mag je wat mij betreft maanden volhouden. Lat de hond echter niet te snel afvallen. Het KAN 1 kilo in de week schelen maar probeer het te beperken tot 1 pond per week.
Door wiking
#40604
bedankt voor jullie hulp.

moet dan maar zien op een en andere manier an Fytomix de komen :-\

groetjes angelika
Door Lizzy
#40606
wiking schreef: bedankt voor jullie hulp.

moet dan maar zien op een en andere manier an Fytomix de komen :-\

groetjes angelika
Gaat de Fytomix van Carnibest (in Limburg) niet lukken dan?
Laatst gewijzigd door Lizzy op do 15 jan 2004, 19:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ordell
#40653
wiking schreef: bedankt voor jullie hulp.

moet dan maar zien op een en andere manier an Fytomix de komen :-\

groetjes angelika
Ik zou zeggen kom maar halen.
Door wiking
#41146
** Lizzy "Gaat de Fytomix van Carnibest (in Limburg) niet lukken dan? "

Ik heb de route naar Leunen net op "Map24" laten berekenen - het zijn immers 106 km (x 2 !)
Maar als ik er geen ander oplossing vind....

groetjes Angelika
Door wiking
#41153
Paul,

ik heb op Carnibest-Website geen adres kunnen vinden in Roermond ?
Roermond is zo'n 60 km van Kerkrade- weet jij dan een verkooppunt ?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door