Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Daisy75
#455774
jon schreef: Fantastisch!!!! Ik heb jouw post vanaf het begin meegelezen omdat ik rond dezelfde tijd op BP binnenstapte. Het is leuk te lezen dat het zo goed gaat, Hier zit er nog eentje die het er zo geweldig op doet: op vers en zelf samengesteld. ;)
Ja is echt heel leuk en je hebt ook zo veel plezier met voeren vond ik.
Ik doe ook idd kvv en zelf samenstellen, ene dag zelf andere dag kvv....super hoor!
Door judith1967
#456032
Geweldig ,dat zijn haartjes weer terugkomen. :)

Omdat Cairo soms wel 4 x per week gal stond te spugen,kreeg ik het vermoeden dat het aan het voer(ckd d.a.) kon liggen.Vroeger had ie er niet zoveel last van,.ook vond ik zijn vacht niet echt mooi,grauwe gloed,nu hij kvv en weekend barft heeft hij een hele mooie glanzende vacht(lijkt wel of de kleuren,zwart en roodbruin, donkerder van kleur zijn geworden)en hij kots ook geen gal meer en gras eten doet hij ook nog maar heel weinig.Terwijl ik aan de d.a advies had gevraag over het vele gal kotsen en die gaf als antwoord,kan geen kwaad hoor dat vele kotsen en dan moet je hem ook niet zoveel gras laten eten ::)Nou ik weet in middels wel beter :)
Ben zo blij dat het gewoon zo goed gaat nu!!
Laatst gewijzigd door judith1967 op za 31 dec 2005, 16:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Daisy75
#456455
judith1967 schreef: Geweldig ,dat zijn haartjes weer terugkomen. :)

Omdat Cairo soms wel 4 x per week gal stond te spugen,kreeg ik het vermoeden dat het aan het voer(ckd d.a.) kon liggen.Vroeger had ie er niet zoveel last van,.ook vond ik zijn vacht niet echt mooi,grauwe gloed,nu hij kvv en weekend barft heeft hij een hele mooie glanzende vacht(lijkt wel of de kleuren,zwart en roodbruin, donkerder van kleur zijn geworden)en hij kots ook geen gal meer en gras eten doet hij ook nog maar heel weinig.Terwijl ik aan de d.a advies had gevraag over het vele gal kotsen en die gaf als antwoord,kan geen kwaad hoor dat vele kotsen en dan moet je hem ook niet zoveel gras laten eten ::)Nou ik weet in middels wel beter :)
Ben zo blij dat het gewoon zo goed gaat nu!!
Ja ik merk gewoon dat er veel artsen zijn die gewoon GEEN verstand van voeding hebben, maar dan denk ik als je dit allemaal hort, ga jezelf er dan eens van overtuigen....
Maar goed denk toch dat we dan bij het oude verhaal komen, ze verdienen te weinig aan ons ben ik bang doordat we vers voeren...zou dat het euvel niet zijn??
Ik had een stukje van royal canin en eukenuba gelezen...weet niet of dat nou hier was of op stafford forum...nou daaruit blijkt maar weer dat het gewoon alleen om geld draait.
Door judith1967
#456612
Ja,dat klopt,de meeste d.a's,iig de mijne houdt zich echt vast aan brok.
Het zijn geen slechte dierenartsen die ik heb,maar ze zijn wel gezakt in mijn waardering.
Ze moeten zich wat meer gaan verdiepen in vers vlees, het is zoveel beter,zetten ze toch gewoon een diepvrieskist neer en gaan ze het ook verkopen.

Volgesn mij had je hier er iets over gelezen,want er staat hier nml ook iets over Jeukaneuba >:(
Door Daisy75
#457102
judith1967 schreef: Ja,dat klopt,de meeste d.a's,iig de mijne houdt zich echt vast aan brok.
Het zijn geen slechte dierenartsen die ik heb,maar ze zijn wel gezakt in mijn waardering.
Ze moeten zich wat meer gaan verdiepen in vers vlees, het is zoveel beter,zetten ze toch gewoon een diepvrieskist neer en gaan ze het ook verkopen.

Volgesn mij had je hier er iets over gelezen,want er staat hier nml ook iets over Jeukaneuba >:(
Ja dat was het ja, jeukenuba, triest he.
Mijn dierenarts is ook vreselijk gedaald bij mij hoor, zit ook te denken om over te stappen, dit om meerdere redenen.
Door Laura2004
#457150
KayleighShanden schreef: Ja fij is dat he dat het zo lekker gaat op vers heerlijk.
En over die jasjes bedankt ik zal het aan ze doorgeven maarik kan natuurlijk ook adviseren op vers over te stappen dat krijgt ie vanzelf overal haar hihih...
Ziggy die krijgt al 9 maanden barf en die heeft nog steeds geen haar op haar borst en buik, dus ik denk niet dat Barf een garantie is dat ze overal haar krijgen. Ik heb dat jasje van Ziggy bij http://www.natteneuzen.nl besteld. Je moet gewoon de borstomvang van je hond meten en dan weet je vanzelf welke maat jas je hond nodig heeft. Ik heb hem nog niet binnen (wel balen, want vorige week had ze hem het hardst nodig), dus ik weet niet of het jasje goed zit, maar ik denk het wel.
Door Daisy75
#457168
Laura2004 schreef: Ziggy die krijgt al 9 maanden barf en die heeft nog steeds geen haar op haar borst en buik, dus ik denk niet dat Barf een garantie is dat ze overal haar krijgen. Ik heb dat jasje van Ziggy bij http://www.natteneuzen.nl besteld. Je moet gewoon de borstomvang van je hond meten en dan weet je vanzelf welke maat jas je hond nodig heeft. Ik heb hem nog niet binnen (wel balen, want vorige week had ze hem het hardst nodig), dus ik weet niet of het jasje goed zit, maar ik denk het wel.
Ik zeg ook niet dat barf daar een garantie voor is ik vertel alleen wat er bij mijn honden gebeurd..
Door Bullekes
#457196
Ik zag dat bij onze pebbles dus ook.
Onze pebbles heeft na haar sterilisatie weinig haar op de buik gehad en nu staat het ook vol :D
Laatst gewijzigd door Bullekes op ma 02 jan 2006, 13:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Door judith1967
#457577
[quote author=KayleighShanden
Ja dat was het ja, jeukenuba, triest he.
Echt verschrikkelijk wat zij doen,en het voer is nog schandalig duur ook >:(


Mijn dierenarts is ook vreselijk gedaald bij mij hoor, zit ook te denken om over te stappen, dit om meerdere redenen.
[quote][/quote]

Ja,heb ik ook over lopen denken,maar mijn d.a is best wel goedkoop.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door