Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Cathelijn
#455071
geer schreef: Leuk om te lezen... Sophie is nu anderhalf, weegt veertien kilo en eet met gemak rond de 800 gram op een dag...en dan nog blijft ze eerder magertjes dan dik...
wat een verschil dan met Jonas: hij is nu 6 jaar, weegt ongeveer 25 kg en krijgt 500 gram en blijft daarop precies goed :)
Door geer
#455074
Cathelijn schreef: wat een verschil dan met Jonas: hij is nu 6 jaar, weegt ongeveer 25 kg en krijgt 500 gram en blijft daarop precies goed :)
Ik weet ook niet wat het is... Sophie lijkt een bodemloze put...je kan erin stoppen wat je wilt, ze komt bijna niet aan (wou dat ik dat had ::))...
Door Bianca
#455080
Erna, bedankt voor je menu, goede tip! En ik vind Niels idd prima zo, dus ik ga het gewoon proberen met de hoeveelheid die hij nu krijgt. (maar dan half kvv en half zelf samenstellen)
Door Erna
#455110
Bianca schreef: Erna, bedankt voor je menu, goede tip! En ik vind Niels idd prima zo, dus ik ga het gewoon proberen met de hoeveelheid die hij nu krijgt. (maar dan half kvv en half zelf samenstellen)
Graag gedaan!!! En hij ziet er ook goed uit hoor.
Door Elise
#455699
Lizzy schreef: Hahaha, nee, ik vrees dat Ling haar grote zusje is!! Ik heb haar net ook opgemeten :o :o :o. Ze is 57 cm hoog :o :o ;D ;D ;D!

(aaahhhh, tis zo'n lekker wijf! Maar de laatste twee dagen is ze een beetje chagerijnig..... zou het kunnen dat ze ook loops aan het worden is?)
Nah, ze is idd ook al hoger!
Maar ze blijft Ko's allereerste puppy ;D
Door Truus
#455703
Lizzy schreef:

(aaahhhh, tis zo'n lekker wijf! Maar de laatste twee dagen is ze een beetje chagerijnig..... zou het kunnen dat ze ook loops aan het worden is?)
Dat zou best kunnen. Ze is van 1 juni dus een half jaar toch?
Linga wordt een groot meisje! ;D
Door Elise
#455877
EstherVanPuck schreef: Sorry voor mijn late reactie ;D

Hoogte: 61 cm
Gewicht: 28.4 kilo

Sta er zelf van te kijken!!! Hij ziet er nog zo klein uit :o
Hahaha jij ziet hem nog steeds als klein frummeltje van een paar weken ;D
Door Lizzy
#455890
EstherVanPuck schreef: Sorry voor mijn late reactie ;D

Hoogte: 61 cm
Gewicht: 28.4 kilo

Sta er zelf van te kijken!!! Hij ziet er nog zo klein uit :o
Hahahaha, ja zie je wel! Jij denkt dat het nog een baby is! Maar hij is al een hele grote vent ;D!!!

Zal Storm ook nog 1 a 2 cm groeien of groeien reuen langer door? 62 a 63 cm zou toch ook echt perfect wezen? Ik heb Brutus trouwens net nog maar eens goed opgemeten. Hij is 64 cm.
Door Erna
#455966
Lizzy schreef: Hahahaha, ja zie je wel! Jij denkt dat het nog een baby is! Maar hij is al een hele grote vent ;D!!!

Zal Storm ook nog 1 a 2 cm groeien of groeien reuen langer door? 62 a 63 cm zou toch ook echt perfect wezen? Ik heb Brutus trouwens net nog maar eens goed opgemeten. Hij is 64 cm.
Ik hoop dat Storm al op hoogte is en dat er echt maximaal nog maar 1 a 2 cm bij komt. 64 cm is echt te hoog volgens de standaard. De opa van de pups is ook een hoge maar daar moeten ze onder blijven!!
#455971
Erna schreef: Ik hoop dat Storm al op hoogte is en dat er echt maximaal nog maar 1 a 2 cm bij komt. 64 cm is echt te hoog volgens de standaard. De opa van de pups is ook een hoge maar daar moeten ze onder blijven!!
Stoppen met de pokon dus??? ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door