Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Taan
#449811
Bullekes schreef: Gizmo en pebbles krijgen zekers de helft meer... ''s morgens krijgen ze 200 gram smuldier en 's avonds krijgen ze nog tussen de 300 tot 400 gram vlees...

En ook hun moesten veel aankomen .....
Ik ben er ondertussen achter dat ik hem veel te weinig geef. Spike (jr) zit wel op goed gewicht. Ik heb gisteren al extra kippennekken gegeven. Hij liep te smullen. ;)
Door Bullekes
#449960
Jojo schreef:
:o :o :o Zoveel?!?!? Daarmee heb je ze vast zo weer op gewicht! Dat wordt dadelijk afkicken voor ze als ze weer op gewicht zijn ;)
Veel Gizmo vraagt steeds vaker meer ben ik niet gewend :) Ben allang blij dat ze weer wat meer op gewicht komen want gaat nog niet oz snel hoor...Gizmo is nog al een grote reu en mag best nog 2 kilo bij komen hij weegt nu 15 kilo en zeg niet dat 17 kilo teveel is voor een franse bulldog Gizmo is erg lang en erg groot!!!

EN Pebbles weegt nu pas 12 kilo en is al 1 jaar geweest wel teefje maar nog niet ui de groei tis ook maar de vraag of ze echt 1 is ???
Door Bullekes
#449961
Taan schreef: Ik ben er ondertussen achter dat ik hem veel te weinig geef. Spike (jr) zit wel op goed gewicht. Ik heb gisteren al extra kippennekken gegeven. Hij liep te smullen. ;)
IK WIL OOK KIPPENNEKKEN!!! Wat eendennekken zijn niet te vreten

poot Gizmo
Laatst gewijzigd door Bullekes op do 22 dec 2005, 14:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Door roefus
#450219
Haha...........als ik ook maar érgens een 'grossier' in kippennekken vind, dan kom ik ze je persóónlijk brengen........hoor....arm bulleke ;D ;D ;D
Maareh.....ff de 'kerst' afwachten...dan kijk ik of die marktkoopman ze ALTIJD heeft...en op 'bestelling' ??? ??? ???
Door Jojo
#450267
Bullekes schreef: Veel Gizmo vraagt steeds vaker meer ben ik niet gewend :) Ben allang blij dat ze weer wat meer op gewicht komen want gaat nog niet oz snel hoor...Gizmo is nog al een grote reu en mag best nog 2 kilo bij komen hij weegt nu 15 kilo en zeg niet dat 17 kilo teveel is voor een franse bulldog Gizmo is erg lang en erg groot!!!

EN Pebbles weegt nu pas 12 kilo en is al 1 jaar geweest wel teefje maar nog niet ui de groei tis ook maar de vraag of ze echt 1 is ???
Ow, wist niet dat het zo'n grote jongen was ;D Humpiedumpie van mij weegt maar 10 nogwat ;)

En ik vind 12 kilo voor een teef van haar leeftijd absoluut niet te weinig trouwens hoor, of is zij ook zo groot?
Door Bullekes
#450477
Jojo schreef: Ow, wist niet dat het zo'n grote jongen was ;D Humpiedumpie van mij weegt maar 10 nogwat ;)

En ik vind 12 kilo voor een teef van haar leeftijd absoluut niet te weinig trouwens hoor, of is zij ook zo groot?

nee Pebbles is niet zo groot maar wel weer breed hihihi maar der koppie groeit niet mee ik zou zeggen kom ze maar in levende lijve ontmoeten ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door