Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door K@rin
#448872
Nitus schreef: ;D ;D Haha, ja dat heb ik gezien :o ;D Ik had nog nooit een hond zo zien eten ;). Ik was alleen maar onbesuisde rottweilers gewend :P ;D (die zullen ook nooit een beloninkje uitspugen ;)).
't was wel heel byzonder om mee te maken moet ik zeggen ;).
;D ;D ;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#449176
Karin & Pyrs schreef: Ja, ik dus ook nadat Arak als pup in 1x een lamsrib naar binnen liet glijden en hij dus op de operatie-tafel terecht kwam.
Ik HAAT ribben !!!
Wanneer was dat dan? heb ik nooit eerder iets over gelezen ook niet in zijn dagboek.
Door K@rin
#449223
sylvia schreef: heb ik nooit eerder iets over gelezen ook niet in zijn dagboek.
Klopt, staat ook niet in zijn PS-dagboek ..........
Door Lizzy
#449310
Karin & Pyrs schreef: Ja, ik dus ook nadat Arak als pup in 1x een lamsrib naar binnen liet glijden en hij dus op de operatie-tafel terecht kwam.
Ik HAAT ribben !!!
Gelukkig zijn mijn Pyrs zeer langzame eters en staan zelfs uitgebreid op de CB te kauwen ::) ::)
Jeetje! Dit hoor ik voor het eerst (zeker niet opgelet.... :-[). Een beetje het "Linga-verhaal" alleen liep het bij Arak minder goed af.... Was het ook een enkele rib? Hoe is hij op de operatie-tafel beland? Ik bedoel, wat heeft jullie doen besluiten om hem te opereren? Werd hij ziek/overgeven?
Laatst gewijzigd door Lizzy op wo 21 dec 2005, 11:55, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door