Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door jeanne
#447420
sylvia schreef: Nee daar gaat het ook niet om, het is natuurlijk onzin dat je ze niet zou voeren omdat die kop eraan zit, maar het is wel ineens dat je ziet wat je voert, van die lieve eendjes die je normaal met je kindje gaat voeren .
Tis natuurlijk hypocriet als zijn kop er niet aan zit is hij net zo dood.
oke dat snap ik ;)
maar ik vind die foto op barfclub van die schapekop (of wat het dan ook is) veel enger :-[
ik had van mezelf ook niet verwacht dat ik hier zo nuchter onder zou blijven, het is voor mij echt de aller eerste keer dat ik zoiets heb gekocht. (en als de honden het lusten zeer zeker nog vaker ga halen!)
Door jeanne
#447424
sylvia schreef: Ik zal de volgende keer wat kuikentjes mee brengen voor de kat ;D
die wil ik ook nog een keer proberen als ik ze ergens kan scoren!
nou ja, ik niet , maar Sjonnie dan.
(die heeft zich vannacht een weg door de doos heengevreten en zich tegoed gedaan aan het hertenvlees, dat lag er nog om iets te ontdooien zodat ik het vanmorgen kon snijden en verpakken) volgens mij zit Sjonnie een beetje vol :-X
Gebruikersavatar
Door sylvia
#447425
jeanne schreef: oke dat snap ik ;)
maar ik vind die foto op barfclub van die schapekop (of wat het dan ook is) veel enger :-[
ik had van mezelf ook niet verwacht dat ik hier zo nuchter onder zou blijven, het is voor mij echt de aller eerste keer dat ik zoiets heb gekocht. (en als de honden het lusten zeer zeker nog vaker ga halen!)
je verlegt je grenzen, je raakt eraan gewend , het klinkt raar maar zo is het wel, als we dit twee jaar geleden voor je neus hadden gezet was je gillend weggerent, volgend jaar sta je misschien wel een schapekop in tweeen te zagen , je weet het niet maar zeg niet dat je dat nooit zal kunnen want een mens kan heel veel zeker als het voor hun kinderen of huisdieren is .
Door jeanne
#447426
sylvia schreef: je verlegt je grenzen, je raakt eraan gewend , het klinkt raar maar zo is het wel, als we dit twee jaar geleden voor je neus hadden gezet was je gillend weggerent, volgend jaar sta je misschien wel een schapekop in tweeen te zagen , je weet het niet maar zeg niet dat je dat nooit zal kunnen want een mens kan heel veel zeker als het voor hun kinderen of huisdieren is .
oh, dat zal best ja.
ik heb van Bullekes een hele grote zalmkop meegekregen, en die zal ik toch echt doormidden moeten hakken, tsjak! :-\
#447447
Wanda schreef: Ik heb begrepen dat je zalmkop met een ijzerzaag moet splijten?M'n zus was zo vriendelijk om er 1 bij de vishandel mee te nemen.Grapgeit. :-X :-X :-X.

Tineke
Welnee joh, jij hebt grote honden,g ewoon zo geven. Die midi-maten van mij eten het ook zo.
Door jeanne
#447448
Kruimel schreef: Welnee joh, jij hebt grote honden,g ewoon zo geven. Die midi-maten van mij eten het ook zo.
ja, maar 1 zo'n weegt bijna een kilo, is toch wel ietsje te veel van het goede. En daarbij heb ik 2 honden en 1 zalmkop, snie eerluk ::)
Door Bullekes
#447618
Kruimel schreef: Klopt, moet je er ook maar 2 scoren ;D
Hier krijgen ze elk 1 kop, bunkeren maar, en dan 1 dag niet eten. Hoef ik tenminste geen koppen te zagen :P
Waarom dnek je dat zei de grote kreeg ;D ;D
Door Bullekes
#447621
Maar die nekken daar zat inderdaad veel graane n ook maisstukjes tussen..... Maar hier eten ze het nog steeds neit.. Als ze het vanavond niet eten pleur ik die weg en amg iemand anders de nekken komen halen en moet ik een ander alternatief hebben dus tips weer welkom ...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door