Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Pauline
#447067
Nou ben ook net thuisgekomen met een hele lading wild uit Mill, maar de eenden/fazantennekken worden hier dus niet gegeten. Gelukkig kwam MB e.e.a. ophalen en die wilde het wel overnemen.
Hertenvlees gaat erin, haas is geen probleem. Struisvogelvlees weet ik niet, maar er is duidelijk interesse voor het struisvogelkarkas. Ik heb dus goede moed dat dat lukken gaat.
Het struisvogelkarkas is trouwens echt lachen hoor! Mens... wat een ontzettende grote stukken en het weegt bijna niets. De stukken zijn groter dan de honden zelf. Zodra de jongens dit te eten krijgen zal ik een foto maken, je lacht je werkelijk rot.
#447215
sylvia schreef: Oke weer 20 aspirant leden die gillend wegsurfen ;D
nou,ik vind het er ook wel zielig uitzien,hoor.
Zou het zelf zo niet willen geven aan mijn hond(en).
Zonder kop,wel.
Laatst gewijzigd door judith1967 op zo 18 dec 2005, 20:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#447236
jeanne schreef: achjee, zijn dit dan bio-industrie-eendjes :-[
Nou nee ,maar wat moeten ze verder nog gebruiken van die eend ? Het enige wat van de eend gegeten wordt is de borst, dat geld ook voor fazant enzo.
Door jeanne
#447405
Pauline schreef: Nou ben ook net thuisgekomen met een hele lading wild uit Mill, maar de eenden/fazantennekken worden hier dus niet gegeten. Gelukkig kwam MB e.e.a. ophalen en die wilde het wel overnemen.
Hertenvlees gaat erin, haas is geen probleem. Struisvogelvlees weet ik niet, maar er is duidelijk interesse voor het struisvogelkarkas. Ik heb dus goede moed dat dat lukken gaat.
Het struisvogelkarkas is trouwens echt lachen hoor! Mens... wat een ontzettende grote stukken en het weegt bijna niets. De stukken zijn groter dan de honden zelf. Zodra de jongens dit te eten krijgen zal ik een foto maken, je lacht je werkelijk rot.
joh, maak eens een foto van dat karkas.
het leek mij te groot voor in de vriezer. volgens hem konden ze die botten helemaal opeten.
Hier hebben de honden vandaag twee nekjes op met wat struisvogelvlees.
ik moet wel zeggen dat dat vlees heel anders ruikt dan rundvlees, ik vind het eigenlijk best lekker ruiken...
Gebruikersavatar
Door sylvia
#447410
Lizzy schreef: Aspirant leden?? :o :o :o

Kweet niet, maar ik ben ook gillend weggesurft :o
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Ja tis wel duidelijk een zielige Donald he ;D


En dan die zin eronder, ik denk toch maar dat ik die snavel eraf hak :o :o Freddy Kruger is er niks bij ;D ;D ;D ;D ;D
Laatst gewijzigd door sylvia op zo 18 dec 2005, 23:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Door jeanne
#447414
ik moet eerlijk zeggen, dat ik ook wel schrok toen ik door het plastic heen dat koppie zag :-\
maar eigenlijk doet het mij nu niets meer, het beestje is toch al dood, en waarom dan niet aan mijn honden voeren???
Door Lizzy
#447415
sylvia schreef: ja, die zien er vers uit, in warme landen kopen ze altijd gevogelte zo met de kop eraan, zodat ze weten dat het vers is
Doe mij maar minder vers gevogelte ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#447416
jeanne schreef: ik moet eerlijk zeggen, dat ik ook wel schrok toen ik door het plastic heen dat koppie zag :-\
maar eigenlijk doet het mij nu niets meer, het beestje is toch al dood, en waarom dan niet aan mijn honden voeren???
Nee daar gaat het ook niet om, het is natuurlijk onzin dat je ze niet zou voeren omdat die kop eraan zit, maar het is wel ineens dat je ziet wat je voert, van die lieve eendjes die je normaal met je kindje gaat voeren .
Tis natuurlijk hypocriet als zijn kop er niet aan zit is hij net zo dood.
Door Lizzy
#447417
jeanne schreef: ik moet eerlijk zeggen, dat ik ook wel schrok toen ik door het plastic heen dat koppie zag :-\
maar eigenlijk doet het mij nu niets meer, het beestje is toch al dood, en waarom dan niet aan mijn honden voeren???
Ja nee, tuurlijk moet je het aan je hondjes voeren! Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik waarschijnlijk 200 meter de lucht in was gesprongen bij de aanblik.... Lekker hypocriet, ik weet het!

(ik sta ook altijd onwijs te trutten met kwarteltjes... daar zit ook de kop nog aan en ik sta dat te verpakken met afgewend gezicht, in een ondoorzichtig zakje en Leo moet het aan Linga geven ;D)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door