Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door tieneke
#438601
Ik zou de buffelhuiden niet meer geven,zeker als hij ze doorslikt...hoopt allemaal op en verteerd niet...brrrr :-X
Laatst gewijzigd door tieneke op di 06 dec 2005, 21:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Door judith1967
#438638
Mm,ja hij is zo schrokkerig,en ik denk zeker het laatste stuk ong4 0f 5 cm,het is dan wel platgekauwd,maar hij slikt het dan echt zo door.
Ga lekker op zoek naar de recr.botten ;D

eigenlijk,nu ik mijn stukje zo teruglees en er over nadenk,ligt er in de DW nog wel iets wat goed is voor een hond,behalve kvv,dan ;) ::) :o
Nouja,ik kom er toch niet vaak meer :)
Laatst gewijzigd door judith1967 op di 06 dec 2005, 21:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Door amber13
#438948
Als ik zo de reacties lees (bedankt daarvoor!), denk ik dat ik toch maar moet beginnen met kippenekken en me over m'n angst heen moet zetten. Dus eerst flink tekeer gaan met een hamer, en dan anders misschien vasthouden wanneer ze er aan kluiven?
Moet ik het gewicht van de kippenek dan afhalen van het voer, en loopt Jamie (nu 17 weken) dan geen risico dat hij te weinig vitamines enz. binnenkrijgt?
Ik wil de nekken niet als maaltijd geven, maar als "tussendoortje".
Gebruikersavatar
Door Nitus
#439911
amber13 schreef: Als ik zo de reacties lees (bedankt daarvoor!), denk ik dat ik toch maar moet beginnen met kippenekken en me over m'n angst heen moet zetten. Dus eerst flink tekeer gaan met een hamer, en dan anders misschien vasthouden wanneer ze er aan kluiven?
Zo zou je voor je eigen gemoedsrust kunnen beginnen ;). Het vasthouden gaat makkelijker als je dat met een washandje oid doet (heb je meer grip).
Moet ik het gewicht van de kippenek dan afhalen van het voer, en loopt Jamie (nu 17 weken) dan geen risico dat hij te weinig vitamines enz. binnenkrijgt?
Ik wil de nekken niet als maaltijd geven, maar als "tussendoortje".
Je kunt rustig af en toe een kippennekje als tussendoortje geven hoor, merk je dat je honden makkelijk dik worden dan kun je het gewicht daarvan van het voer afhalen. Voor vitaminegebrek hoef je echt niet bang te zijn.
Succes! ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door