Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Sofie
#438733
nikèdog2000 schreef: ik doe hier ook de zalmkop in stukken
ik leg ze dan op een doekje en in ene hand ook een doekje .
dan glijd het niet weg en heb je ook grip.
Hahah doe ik ook zo...stukken makkelijker... ;D
Door daydo
#439872
Vandaag staat er ook voor de eerste keer vis op het menu.
Vorige week zalmkoppen gaan halen en ingevroren.
Er zaten ook enkele van die platte koppen bij van kleinere vissen. De zalmkop nog niet geprobeerd die zijn inderdaad groot. Vandaag dus die kleine koppen gegeven samen met enkele kipnekken. Eerst de kipnekken verslonden en dan naar die vis zitten staren.
Voorzichtig een poot opgezet(kijken of dat ding nog leeft ;D) en dan maar likken en likken en blijven likken.
Heb dan maar een klein beetje geholpen en er kleine stukjes vanaf geknipt. En ja hoor die stukjes gingen zoet naar binnen, de rest van het koppie heeft hij dan zelf in stukken getrokken en opgegeten.
De eerste keer vis is al bij al dan nog goed meegevallen.
De volgende stap is een zamkop ben benieuwd?
Hij gaat nu toch niet ons vissen uit de visput halen hoop ik ::)
Ik dit alles met trots verteld aan mijn huisgenoten en die vonden dit alles maar walgelijk, hoe komen ze erbij hij vond het toch lekker ;D
Door Sofie
#440372
daydo schreef: Vandaag staat er ook voor de eerste keer vis op het menu.
Vorige week zalmkoppen gaan halen en ingevroren.
Er zaten ook enkele van die platte koppen bij van kleinere vissen. De zalmkop nog niet geprobeerd die zijn inderdaad groot. Vandaag dus die kleine koppen gegeven samen met enkele kipnekken. Eerst de kipnekken verslonden en dan naar die vis zitten staren.
Voorzichtig een poot opgezet(kijken of dat ding nog leeft ;D) en dan maar likken en likken en blijven likken.
Heb dan maar een klein beetje geholpen en er kleine stukjes vanaf geknipt. En ja hoor die stukjes gingen zoet naar binnen, de rest van het koppie heeft hij dan zelf in stukken getrokken en opgegeten.
De eerste keer vis is al bij al dan nog goed meegevallen.
De volgende stap is een zamkop ben benieuwd?
Hij gaat nu toch niet ons vissen uit de visput halen hoop ik ::)
Ik dit alles met trots verteld aan mijn huisgenoten en die vonden dit alles maar walgelijk, hoe komen ze erbij hij vond het toch lekker ;D
Hehe zalig hoe je het verteld. Idd een goede meevaller voor de eerste keer vis hé!
Toen Lady haar eerste vis kreeg keek ze iedere naar me zo van: kun je me echt niet helpen...? (en had het al in kleine stukjes gesneden). Ben toen gewoon naar binnen gegaan en als ze doorhad dat ze der alleen voor stond was het in no-time binnen... ::)
Veel succes met de zalmkop...is Lady verzot op!! ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door