Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Sofie
#441250
Bullekes schreef: weer goede tips als het me niet lukt met de vis. Ik heb hier een bulletje en dat is er zo 1 van wat een boer niet kent dat vreet ie niet hihi moet altijd eerst stukje in zijn mondje proppen en laten proeven en daarna vreet ie de bak leeg of hij wil echt niet hihihii
Haha gemakkelijk... ;D
Door judith1967
#441308
Ik heb manlief naar de markt gestuurd(ben zelf ziek :()
voor wat haringen voor de honden.
Maar ik kan ze toch zo geven,hoef ze toch niet schoon te maken??en ik wilde er maar 1 of 2 geven als tussendoortje,maar zou ik dit ook als barf maaltijd kunnen geven,met groentes en yoghurt erdoorheen?
En wat voor hoeveelheden moet ik aan houden dan,hetzelfde als ik met de Cb doe?
Cairo weegt 35 kg
Ik neem aan meer vis en wat minder groentes ofzoeits??
En vis kan toch geen kwaad he(ivm nieren?? :-[ :-[)Is toch alleen maar goed??


Hihihih,ik heb het antwoord al gevonden op barfclub.nl
Ben weer een stukkie wijzer geworden ;D
Laatst gewijzigd door judith1967 op za 10 dec 2005, 14:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Door judith1967
#441358
IK had toch nog een vraagje over de haring.ik las ongezouten,maar de haring is toch gepekeld?(om bederving te voorkomen)

Marko had schoongemaakte haring gehaald,hij had mij kennelijk verkeerd begrepen :o
Laatst gewijzigd door judith1967 op za 10 dec 2005, 17:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Door herder_lover
#441453
ja in principe koop je in de winkel of markt zoute haring. Ik weet niet precies waar, maar daar is al een keer uitgebreid over in gegegaan. Volgens mij kan het geen kwaad als ze het krijgen maar vanwege het zout toch niet te vaak doen..
Door judith1967
#442101
Nou dan geef ik liever geen haring(mijn honden hebben het aan de nieren)

Bedankt voor je antwoord
Door richard
#442447
Als het aan mijn honden lag, dan aten ze alleen maar vis. Ze worden echt helemaal wild als er vis in huis is of ik deze aan het klaarmaken ben.

Ik heb overigens kort geleden een uitzending op tv gezien (discovery dacht ik) van wolven die vrijwel alleen maar vis aten. Vreemd, want zou toch niet moeten kunnen...?

richard
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door