Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door bullfun
#424109
he hallo ik had een vraagje ik heb een bullterrier pup van bijna tien maanden een teefje. en binnekort een reutje. en nu wil ik haar/hem ook graag over gaan zetten op barf alleen weet ik niks over percensages enzo zou je mij een klein beetje op weg kunnen helpen met een week menu'tje.dan kan ik naar verloop van tijd zelf proberen wat te gaan afwisselen alvast bedankt groetjes heidi en een poot van de honden oja voordat ik het vergeet ze weegt 23,6 ;D en zo weet ik ook wat meer als ik de reu krijg.
Door Lizzy
#424171
Hallo Bullfun, ik heb jouw vraag even uit het menu topic van FB verwijderd. Het is namelijk de bedoeling dat je voor je vragen een nieuw topic maakt. Geeft niks, nu heb ik dat voor je gedaan ;).

Eet je pup van 10 maanden al zelf samengestelde maaltijden? Ik denk van niet he? Ik denk niet dat het slim is om je nu wat percentages op te hoesten en een weekmenu voor je in elkaar te zetten. Zo werkt het toch niet helemaal met zelf samenstellen. Het is beter om eerst het e.e.a. te lezen over het zelf samenstellen zodat je de principes begrijpt. Als je de principes begrijpt, dan kun je namelijk zelf een weekmenu in elkaar sleutelen. En zo hoort het ook. Want een 'menu' dat perfect werkt voor mijn honden: dat hoeft nog niet voor jou of voor jouw honden te werken. Ten eerste heb je te maken met de ingredienten waar je aan kunt komen en ten tweede moet het eten bij jouw honden goed vallen.

Ik zou zeggen, begin hier eens te lezen: http://www.barfplaats.nl/forum/viewforu ... eadid=9326
Door bullfun
#424319
ok zal ik gaan doen en alvast bedankt ik ben hier pas dus weet nog niet helemaal hoe t werkt gr ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door