Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Dtje
#421247
Snotver!....Mien net een halve pens gegeven. Dit met idee dat als ik hem ongesneden geef kauwd ze ws beter dan op stukjes. Ik geef die vieze lap, het begin staat ze goed op te kauwen, ik kijk 3 seconden niet, WEG PENS!! :o :o :o
Ze heeft de rest ge woon opgezogen, kan dit kwaad??
Door tieneke
#421249
Nee,en volgens mij had ze er ook geen moeite mee ::) ;D
Gebruikersavatar
Door Pauline
#421266
Zelfs mijn teckels kauwen niet op pens, maar slikken het gewoon in zijn geheel door.
Door Dtje
#421267
tieneke schreef: Nee,en volgens mij had ze er ook geen moeite mee ::) ;D
Gelukkig! En nee zij had er geen moeite mee, terwijl er bij mij vloeken en vraagtekens door mijn hoofd gingen, stond zij al lipjes likkend rond te kijken of er nog meer te halen viel ;D
Door Dtje
#421269
Pauline schreef: Zelfs mijn teckels kauwen niet op pens, maar slikken het gewoon in zijn geheel door.
:o :o :o Zo'n lap pens is net zo lang als een teckel; teckel past IN een pens (beetje vouwen) ;D ;D.

Serieus: dank voor je reactie, was echt even geschrokken, alhoewel ik beter zou kunnen weten na 10 jaar Saarlooservaringen 8)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#421270
Is geen probleem hoor, het is zacht weefsel, of ze kotst het weer uit en eet het nog een keer op of het verteerd gewoon.
Door Dtje
#421271
sylvia schreef: Is geen probleem hoor, het is zacht weefsel, of ze kotst het weer uit en eet het nog een keer op of het verteerd gewoon.
Sssssttttt, als ze dat hoort gaat ze dat doen, dan is is het vast nog lekkerder :P
Gebruikersavatar
Door sylvia
#421274
Mien schreef: Sssssttttt, als ze dat hoort gaat ze dat doen, dan is is het vast nog lekkerder :P
Twee keer eten voor de prijs van 1 ;D
Gebruikersavatar
Door Pauline
#421275
Dat doen die van mij dus ook. Ze slikken de lap pens in zijn geheel door, kotsen hem weer uit en slikken hem dan in 2 keer door :-X.
Door Dtje
#421278
Pauline schreef: Dat doen die van mij dus ook. Ze slikken de lap pens in zijn geheel door, kotsen hem weer uit en slikken hem dan in 2 keer door :-X.
Om vervolgens op bank te gaan liggen uitbuiken ;D
Door tieneke
#421281
Mien schreef: Gelukkig! En nee zij had er geen moeite mee, terwijl er bij mij vloeken en vraagtekens door mijn hoofd gingen, stond zij al lipjes likkend rond te kijken of er nog meer te halen viel ;D
Wat een inhalig ding is die Mien zeg! ;D ;D
Door tieneke
#421286
Mien schreef: Om vervolgens op bank te gaan liggen uitbuiken ;D
Hier hebben ze vanavond(18.00) een super-maaltijd van ieder ruim 1 pond rundvlees,kippenlever plus groentenmix,ei,cottage-cheese plus een visolie capsule op.
Ze zijn hierna gaan liggen en af en toe hoorden wij een smerige boer door de gang heen knallen ::),heel de toko stonk als een beerput van de verse groentenmix met knof en je gelooft het of niet ;) ze liggen nu nog te slapen na deze heerlijke maaltijd 8) 8)
Tinus had ook weer een droom,lag te piepen alsof ie een sappige biefstuk achterna zat ;D ;D
Door tieneke
#421292
Pauline schreef: Dat doen die van mij dus ook. Ze slikken de lap pens in zijn geheel door, kotsen hem weer uit en slikken hem dan in 2 keer door :-X.
Daar zijn ze hier te inhalig voor...stel dat de ander het inpikt :-X
Door Dtje
#421294
tieneke schreef: Hier hebben ze vanavond(18.00) een super-maaltijd van ieder ruim 1 pond rundvlees,kippenlever plus groentenmix,ei,cottage-cheese plus een visolie capsule op.
Ze zijn hierna gaan liggen en af en toe hoorden wij een smerige boer door de gang heen knallen ::),heel de toko stonk als een beerput van de verse groentenmix met knof en je gelooft het of niet ;) ze liggen nu nog te slapen na deze heerlijke maaltijd 8) 8)
Tinus had ook weer een droom,lag te piepen alsof ie een sappige biefstuk achterna zat ;D ;D
Geweldig :D :D, en trapt Tinus tijdens het dromen dan ook met zijn poten?
Enne Mien inhalig .......... ;D
Door tieneke
#421313
Mien schreef: Geweldig :D :D, en trapt Tinus tijdens het dromen dan ook met zijn poten?
Enne Mien inhalig .......... ;D
Alles beweegt aan het smerige barfvarken ;D ;D
Maar verder zijn ze heel erg lief hoor :-* :-*

Enne Mien inhalig...ach wees maar blij dat ze zo lekker eet en geniet er maar flink van ;)
Heb het anders meegemaakt met onze vorige Leonberger Kobus,niets is zo frustrerend als je beest niets wilt eten ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door