Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door blissie
#35810
Ik geef nu eendagskuikens en die haal ik via de slangenwinkel die verkoopt ze voor 1.35 euro per kilo,alleen het snaveltje haal ik eraf. :P
Door Esther&co
#42055
Ja ik heb ze nu in huis gehaald, die eendagskuikens. Maar bedenk me net dat als ik Scarlett zon beestje op laat eten, dat dat in conflict komt met de jachttraining. Soms word er met wild getraind, ik vraag me af of ze dan het onderscheid maakt om dat dan niet op te eten.
Hmmmmm
Ze staat dan wel onder appel, maar ja.....
Door Lupa
#42150
omdat is ook met jacht bezig ben heb ik met me zelf afgesproken dat ik geen duif,konijn, eend en fazanten geef.
Ik moet er niet aan denken dat ze iets binnen moet halen en dat ze denkt hei die had ik gisteren ook in mijn etens bak!
Laatst gewijzigd door Lupa op ma 19 jan 2004, 14:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Door K@rin
#42154
avalon schreef: Die van mij wisten niet hoe ze ermee om moesten gaan, ik heb ze toen in de keukenmachine eerst gemalen, toen werden ze pas gegeten. :o Dat krijgen ze dus nooit weer. ;D
Ik heb ze ooit aan de katten gevoerd.....
Ik moet er niet aan denken om ze in de keukenmachine te doen ......
Alleen de gedachte al brrrrrrrrrrrr

Maar ik kan die dus ook "gewoon"aan de honden geven ??
Door K@rin
#42156
avalon schreef: Die van mij wisten niet hoe ze ermee om moesten gaan, ik heb ze toen in de keukenmachine eerst gemalen, toen werden ze pas gegeten. :o Dat krijgen ze dus nooit weer. ;D
Ik heb ze ooit aan de katten gevoerd.....
Ik moet er niet aan denken om ze in de keukenmachine te doen ......
Alleen de gedachte al brrrrrrrrrrrr

Maar ik kan die dus ook "gewoon"aan de honden geven ??
Gebruikersavatar
Door sylvia
#42196
hondenliefhebster schreef: Sylvia, vind jij gekookte eendagskuikens EETBAAR ruiken? (BLEHH)
ik vindt ze stinken alleen honden en katten herkennen erineens iets eetbaars in ;D
Door tieneke
#42204
sylvia schreef:

ik vindt ze stinken alleen honden en katten herkennen erineens iets eetbaars in ;D
:-X :-X
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door