Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door roger
#35718
sylvia schreef:
???

Actieve deelname aan verdere postings heeft hier voor mij geen enkele zin meer.

Blijkbaar zijn een aantal zaken in het recente verleden bij een soort van carnibest kliek wel degelijk in het verkeerde keelgat geschoten, alhoewel er de laatste dagen toch blijkbaar toch nogal wat minder prettige ervaringen met die voer blijken te zijn.

Zeg tegen jouw beste vriendin dat ze aan Carnibest verteld dat waarschijnlijk het probleem zit bij de toegevoegde groente, zoals ik elders al eerder gepost had, waar heel wat honden niks van moeten hebben en dat ik me vanaf nu me enkel en alleen nog beperkt tot sporadisch meelezen, zodat jullie rustig verder kunnen gaan met je Carnibest campagne.

Het spijt me voor Lizzy en Leo , hun bedoeling is meer dan goed , maar blijkbaar loopt er toch her en der iemand zijn bankrekening achterna.

gr.

Roger
Gebruikersavatar
Door sylvia
#35719
Roger ik had je eerder al een email gestuurd omdat ik werkelijk niet begreep waarom je zo ineens uitviel,en het mij netter leek dit niet op BP te gaan zitten vragen.
Voor alle eerlijkheid zal ik de mail dan hier ook neerzetten anders gaat dat misschien ook nog een eigen leven leiden.
Hoi Roger,
Ik stuur je maar even een mail,maar ik begrijp even niet geheel wat jou probleem is.
Mijn vraag was bedoeld om dat ik en dus ook verder niemand in sonja's bericht kon lezen waar dat konijn gevangen werd(ik nam aan dat jij sonja misschien persoonlijk kent) Maar dat het dan misschien handig is dat je gewoon een antwoord gaf op de vraag,voor wat het nu waard is kan je wel een "gave "hebben dat je dat wist.

Ik snap jou antwoord ook van geen kant en het valt me eigenlijk van je tegen ik had jou hoog in mijn vaandel staan maar ik moet zeggen dat die nu een scheur vertoont,je zal je redenen er wel voor hebben.

Ter uwe informatie,ik heb geen banden met enige voedingsfabrikant,ik verkoop geen voer dus financieel heb ik geen voordeel te bghalen bij welk voer iemand anders voert.Alleen ben ik een tevreden CB klant die natuurlijk CB het beste komplete hondenvoer beschikbaar vindt,vondt ik dat niet lijkt me dat ik geen cb zou voeren.Ik vindt dat ik dat mag zeggen op en vrij forum,schijnbaar denk jij daar anders over.


Met vriendelijke groet Sylvia
Het had misschien netter geweest als je me een prive mail had terug gestuurd ,netter voor dit forum bedoel ik.

Ik snap ook je hele cb gedoe niet de enige die het daar over heeft ben jij ik had het over een konijn en ik bedoelde er geeneens kwaad mee met mijn vraag .

Ik heb wel een beetje het gevoel dat ik hier misbruikt wordt om een bepaald ongenoegen van jou hier te kunnen ventileren,en dat vindt ik niet netjes van je.

Het spijt me te vernemen via deze onsympathieke weg dat ik je schijnbaar een grote doorn in het oog ben,zelfs zo groot dat je geen reden meer ziet hier te posten,naar mijn idee heb ik namelijk nog nooit een onaardig bericht met jou gewisseld dus trek ik de conclusie dat hier een misverstand aan ten grondslag ligt ,of dat je eerdere berichten misschien minder oprecht zijn geweest als dat ik ze gelezen heb.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#35748
richard schreef: Uhmmm, hier blijf ik maar ff buiten :o

richard
ik wou dat ik dat ook kon zeggen !
Gebruikersavatar
Door sylvia
#35770
richard schreef:

Inderdaad is het er achterna zitten wel grappig om te zien, het uit elkaar trekken iets minder.... :P
Wij hebben twee honden, laat ze maar lekker achter elkaar aan rennen, dan halen ze ook alles uit de kast ;D

Een van onze tantes speerde kortgeleden ook weer eens achter een konijn aan. Het beestje maakte een verkeerde wending en.... vlak voor haar bek! Hap, konijn in haar bek. Wellicht verbaasd rende ze nog wat door. Wij riepen keihard "Los". Ze spuugde het beestje direct uit en... het beestje rende gewoon door, alsof er niks gebeurd was! Ziek of niet, ik zou het vervelend vinden als dit diertje als barf maaltijd aan zijn einde was gekomen. Noem me maar een "watje"!

richard
Ik denk niet dat ze het als eten direkt herkennen,als ik een rauwe eendags kuiken aan mijn honden geef is er niet één die het opeet,ik heb erzelfs één die het gaat verzorgen ;D ;D ;D
Door moniek
#35775
sylvia schreef:
ik wou dat ik dat ook kon zeggen !
Sorrie hoor maar heb ik iets gemist? Volgens mij zijn hier berichten verwijderd ofzo want ik snap er helemaal niks van
Gebruikersavatar
Door sylvia
#35777
moniek schreef:

Sorrie hoor maar heb ik iets gemist? Volgens mij zijn hier berichten verwijderd ofzo want ik snap er helemaal niks van
nee hoor er is niets verwijderd .
Door moniek
#35778
sylvia schreef:
nee hoor er is niets verwijderd .
Oh, huh, dan zal ik de logica ervan wel missen maar waar gaat dit nou helemaal over?
Gebruikersavatar
Door sylvia
#35779
moniek schreef:

Oh, huh, dan zal ik de logica ervan wel missen maar waar gaat dit nou helemaal over?
??? maar dat had ik eerder al geantwoord,ik weet net zoveel als ieder ander die deze topic leest.
Ik hoop dat dit op een misverstand berust .
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door