Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Cherry
#413249
Ik ben vandaag naar de slachterij geweest en ik heb een paar testikels meegekregen maar ze zijn nog "compleet" kan ik die zo aan de honden geven of moet ik ze nog openmaken ::) :P
Hoe doen jullie dat ???
Door Lizzy
#413262
Cherry schreef: Ik ben vandaag naar de slachterij geweest en ik heb een paar testikels meegekregen maar ze zijn nog "compleet" kan ik die zo aan de honden geven of moet ik ze nog openmaken ::) :P
Hoe doen jullie dat ???
Ik snijd ze in 2 stukken en soms 4 (ik maak ze dus niet open, maar hak ze gewoon in 2-en).
Laatst gewijzigd door Lizzy op ma 31 okt 2005, 17:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lil
#413263
Cherry schreef: Ik ben vandaag naar de slachterij geweest en ik heb een paar testikels meegekregen maar ze zijn nog "compleet" kan ik die zo aan de honden geven of moet ik ze nog openmaken ::) :P
Hoe doen jullie dat ???
Ik zie het al helemaal voor me, echt een klusje voor een man :P
Gebruikersavatar
Door Cherry
#413270
Lizzy schreef: Ik snijd ze in 2 stukken en soms 4.
...en ik ben echt blond maar wat zit daar dan in ?
Als ik ze in stukken snij wat kan ik dan verwachten ?
Smurrie of zoiets ?
Door Lizzy
#413278
Cherry schreef: ...en ik ben echt blond maar wat zit daar dan in ?
Als ik ze in stukken snij wat kan ik dan verwachten ?
Smurrie of zoiets ?
;D ;D ;D ;D ;D ;D

Nee hoor, geen smurrie ;D. Het ziet er van binnen uit als roze vlees. Heel compact vlees. Wel een beetje raar vlees om te zien.... Ik zoek al iets waar je het mee kan vergelijken.... maar tis nergens mee te vergelijken ;D. Maar goed, nee, het is dus compact en toch een beetje sponzig uitziend vlees. Het ziet er wel goor uit eigenlijk ;D
Gebruikersavatar
Door Cherry
#413284
en die mogen vers gegeven worden ? Ze zijn nog warm ;D
En ik hou de camera in de aanslag want dit is nieuw voor mij en de hondjes ;)
Door Lizzy
#413286
Cherry schreef: en die mogen vers gegeven worden ? Ze zijn nog warm ;D
En ik hou de camera in de aanslag want dit is nieuw voor mij en de hondjes ;)
;D

Welja, je kunt ze wel voeren hoor! En die foto's zet je toch wel even op Barfplaats he?! ;D
Gebruikersavatar
Door Cherry
#413290
Lizzy schreef: ;D

Welja, je kunt ze wel voeren hoor! En die foto's zet je toch wel even op Barfplaats he?! ;D
:D Thanks, we gaan eraan beginnen
Door Lizzy
#413315
Lil schreef: Ik zie het al helemaal voor me, echt een klusje voor een man :P
Mooi niet! Die van mij blijft met een straal van 5 meter uit de keuken ;D!
Door herder_lover
#413471
het ziet er niet uit. Maarja, ik zal eens kijken of we dat hier ook kunnen krijgen ;D
Is manlief wel blij mee denk ik 8)
Door Doedels
#413723
Onlangs hebben wij ook een partijtje testikels gehaald. De boys zijn er gek op. Daarom is hubbie er nog meer gaan halen. Omdat ik er niet bij was durfde de islamitische slager hem toe te vertrouwen dat ze veelvuldig door mannen werden gegeten omdat het potentieverhogend zou zijn ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door