Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#404467
Ik wist ff niet of ik dit bij medisch moest zetten of hier, dus doe ik het maar hier.
Zat ik vorige week mijn ouwe dibbes te betichten van eigenwijsheid en seniorenstreken omdat ie niet alles wilde eten, blijkt na een bezoekje aan de DA dat m'n arme ouwetje gewoon last heeft van een geirriteerde maag vanwege een licht virusje. :-[
Wat is licht verteerbare kost? Kip, witvis, hutekase, biogarde, kalkoen en lam? En het vlees dan evt misschien toch even heel licht koken?
#404473
Audrina schreef: Ik wist ff niet of ik dit bij medisch moest zetten of hier, dus doe ik het maar hier.
Zat ik vorige week mijn ouwe dibbes te betichten van eigenwijsheid en seniorenstreken omdat ie niet alles wilde eten, blijkt na een bezoekje aan de DA dat m'n arme ouwetje gewoon last heeft van een geirriteerde maag vanwege een licht virusje. :-[
Wat is licht verteerbare kost? Kip, witvis, hutekase, biogarde, kalkoen en lam? En het vlees dan evt misschien toch even heel licht koken?
Behalve lam alles wat je hier noemt. En ik blijf erbij dat gekookt vlees moeilijker verteerbaar is voor de hond als rauw vlees. Dus ik zou het zeker rauw geven. Knuffels voor hem!
Laatst gewijzigd door Lizzy op ma 17 okt 2005, 13:00, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door