Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Jolly
#404038
ach Harry is gewoon een beetje overbezorgt, voortaan wel goed denken aan de hoeveelheid botjes, dus dat het niet weer kan gebeuren.

Hier hebben ze waaraschijnlijk morgen ook erge harde ontlasting, want ze hebben vanaochtend allebei 2 eendennekken gehad en vanavond krijgen ze een ribstukje
Door Truus
#404044
Het waren botten uit de vriezer die er al een tijdje inlagen.Hoelang blijven die goed?
Wordt de botstructuur niet anders als ze er lang inliggen?
Door conleeuw
#404053
Truus schreef: Het waren botten uit de vriezer die er al een tijdje inlagen.Hoelang blijven die goed?
Wordt de botstructuur niet anders als ze er lang inliggen?
volgens mij verandert er niets aan de botstruktuur. Bij mij krijgen ze ook botten die heeeel lang in de vriezer ligt, wel maanden en ze hebben geen last van cement poep.
Door Sofie
#404074
Ook hier liggen sommige botten een maand in de vriezer en dat gaat steeds zonder problemen als ze die te eten krijgt.
Door Nelly
#404108
Volgens mij verandert er niks aan de botstructuur als de botten lang in de vriezer liggen hoor. Denk dat Timo gewoon een botje teveel heeft gegeten. En idd. combineren met pens werkt prima, doe ik ook altijd!
Door 202spots
#404157
Truus schreef: Jippie, Timo heeft weer normaal gepoept dus Dory...alles is weer goed ;) :D.
Harry riep gelijk dat ik geen botten meer moest geven.....jeetje , het is wel goed met hem >:(.
He gelukkig!!! Lekker opgelucht dan he? ;)
En uh....gewoon niet naar Harry luisteren toch...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door