Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door amber13
#403531
Zoals jullie misschien al gelezen hebben in de topic over wijting, lijkt Max echt een barfhond te worden. Sinds een maand krijgt hij nou CB en sindsdien zijn z'n darmen een stuk rustiger en op dit moment poept hij al een tijdje weer helemaal normaal. We zijn ontzettend benieuwd hoe max zal reageren op de echte barfdingen aangezien hij de vis ook al zo lekker vond. Waarmee zouden we dan voor Max het beste kunnen beginnen, of is het verstandiger nog een maandje te wachten en z'n darmen nog wat rust te gunnen.
Door Lizzy
#403643
Gezien de hoeveelheid problemen zou ik het heel rustig aan doen met Max. Ik zou maximaal 1 keer per week iets nieuws introduceren. Mocht hij er dan niet goed op reageren, dan weet je direct wat het was waar hij niet lekker op reageerde.
Door amber13
#404402
Sinds een maand krijgt Max nou CB, hiervoor al andere merken geprobeerd maar hier raakte hij vreselijk van aan de diarree, nu met CB was het goed. Alleen volgens mij heeft hij wel weer last van de stukjes wijting die hij gehad heeft zaterdag, hij is op dit moment weer aan de dunne :( Achteraf vind ik het eigenlijk oerdom dat ik met wijting begonnen ben, maarja, das achteraf he, en hij vond het zooo lekker. Ik wil nu dus eerst maar even weer wachten met andere dingen zodat de darmen weer bij kunnen komen. Als ik dan over een paar weken weer wat anders erbij ga geven, kan ik dan misschien beter iets nemen wat ook in CB verwerkt zit?
Door Sofie
#404984
He wat spijtig dat die daarvan aan de diarree ging. Je kan eventueel dingen uit de CB proberen maar volgens mij maakt dat niet zoveel uit aangezien het in CB met andere dingen verwerkt is...alé ja dat denk ik.
Wat je misschien zou kunnen doen is het vlees met de CB mengen en zou geleidelijk afbouwen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door