Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Tarek
#397207
Kun je elke soort vis geven of zijn er die je beter niet kunt geven ?
Ik heb van een islamitische visboer visjes gekregen waarvan ik geen flauw idee heb wat het zijn ??? heb zowieso geen flauw benul van vis ;D
Door Lizzy
#397229
Ik ken eigenlijk geen vis die je niet zou kunnen geven (normale eetbare vissen dus). Sommige moet je wel eerst een week of 2 invriezen.
Door Tarek
#397232
Thx Lizzy,ik zal ze dus voor de zekerheid maar 2 weken laten liggen.Kun je zalm wel gelijk geven dan probeer ik die te krijgen voor deze week.
Ik ga toch maar proberen in 1x over te stappen :-\
en hoop dat het goed gaat.Mijn man is al niet voor en hij krijgt een rolberoerte als ze aan de diaree gaan :-X
Door Tineke *
#397340
Ik heb hier gelezen dat je zalm ook minstens twee weken in de vriezer moet doen.

Tineke
Door Jojo
#397377
Wanda schreef: Ik heb hier gelezen dat je zalm ook minstens twee weken in de vriezer moet doen.

Tineke
Ja, ik ook, maar onze visboer is van mening dat dat niet hoeft. Heb voor de zekerheid toch maar de zalmkoppen ingevroren ;)
Door Lizzy
#397464
Alleen zalm uit de pacific ocean hoeft ingevroren te worden. En de zalm die wij hier kopen komt meestal uit Noorwegen/Scotland enzo. Dus in feite kun je die direct voeren. Overigens is het wel raadzaam om zoetwatervis ook 2 weken in te vriezen.
Door SabenJin
#404447
Jin krijgt elke week 1x een blikje tonijn door haar vlees. Ik walg zelf van vis dus voor mij zal het niet veel verder gaan en helaas voor Jin dan.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door