Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Mevroi Kruim
#397075
Gratis lamskoppen :o :o HIER dermee! Ik voer ze wel, met of zonder ogen, liefst wel gezaagd.
Dus ik ben nu een BarfHeld *neusindeluchtsteeksmilie*
Door Peet
#397079
Kruimel schreef: Gratis lamskoppen :o :o HIER dermee! Ik voer ze wel, met of zonder ogen, liefst wel gezaagd.
Dus ik ben nu een BarfHeld *neusindeluchtsteeksmilie*
asjeblieft Afbeelding

;D

ikke niet hoor...ik val in de categorie barfwatje...Afbeelding...en trouwens, als hubbie zo'n kop in de koelkast treft........Afbeelding
Door Marielle
#397090
als wij al watjes zijn....
Wat denk je dan van Faya:

Afbeelding

Zij wordt toch veronderstelt hond te zijn en zo'n konijn gewoon op te eten.
ze vond het echt een eng ding, dat konijn en ging helemaal bij het deurtje staan om snel uit die ren te kunnen komen ;D
Laatst gewijzigd door Marielle op di 04 okt 2005, 13:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Door conleeuw
#397095
Marielle schreef: als wij al watjes zijn....
Wat denk je dan van Faya:

Afbeelding

Zij wordt toch veronderstelt hond te zijn en zo'n konijn gewoon op te eten.
ze vond het echt een eng ding, dat konijn en ging helemaal bij het deurtje staan om snel uit die ren te kunnen komen ;D
ja, zou jij niet raar opkijken als iemand ineens koe in je keuken neerzetten voor melk in je koffie ???
Of een lading graan storten omdat jij trek had in een boterham?
Zo staat zij ook raar te kijken. Ik zie de wantrouwe op haar koppie. Zo van, straks springt ie op ?? :-X
Door Peet
#397096
Marielle schreef: als wij al watjes zijn....
Wat denk je dan van Faya:

Afbeelding
ze vond het echt een eng ding, dat konijn en ging helemaal bij het deurtje staan om snel uit die ren te kunnen komen ;D
Hahahaha......Mama HELP Afbeelding er ligt iets engs daar :-X ;D
Door tieneke
#397220
Peet schreef: asjeblieft Afbeelding

;D

ikke niet hoor...ik val in de categorie barfwatje...Afbeelding...en trouwens, als hubbie zo'n kop in de koelkast treft........Afbeelding
;D ;D ;D ;D
Door tieneke
#397222
Marielle schreef: als wij al watjes zijn....
Wat denk je dan van Faya:

Afbeelding

Zij wordt toch veronderstelt hond te zijn en zo'n konijn gewoon op te eten.
ze vond het echt een eng ding, dat konijn en ging helemaal bij het deurtje staan om snel uit die ren te kunnen komen ;D
Wat zou jij doen???? ;D ;D
Door Daisy75
#397345
Wanda schreef: Eendagskuikens met snavel en pootjes?????????????????Griezelig.


Tineke
hahaha ja vond ik ook wennen maar die geef ik nu ook aan me fretten hoor...dat zijn echte barfers...eten carnibest, kippenekken, kippepoten, kuikens muizen etc etc.. ;D
Door Daisy75
#397346
Marielle schreef: als wij al watjes zijn....
Wat denk je dan van Faya:

Afbeelding

Zij wordt toch veronderstelt hond te zijn en zo'n konijn gewoon op te eten.
ze vond het echt een eng ding, dat konijn en ging helemaal bij het deurtje staan om snel uit die ren te kunnen komen ;D

hahhaha gaaaaafff!!
Door Daisy75
#397348
Kruimel schreef: Gratis lamskoppen :o :o HIER dermee! Ik voer ze wel, met of zonder ogen, liefst wel gezaagd.
Dus ik ben nu een BarfHeld *neusindeluchtsteeksmilie*
ZE ZIJN NIET GRATIS!!! whahahahhaa dat heb ik nergens gezegd hoor...ik kon ze krijgen bedoel ik mee kan ze te pakken krijgen, kopen bla bla voor leuk prijsje haha
Door Doedels
#397357
Kruimel schreef: Ik voer ze wel, met of zonder ogen, liefst wel gezaagd.
Dus ik ben nu een BarfHeld *neusindeluchtsteeksmilie*
Gelukkig zijn er ook nog barfhelden op dit forum 8) Ik was al bang dat we met z'n allen de geschiedenis in moesten als 'dat zootje barfwatjes van BP' :-[
Door tieneke
#397359
Doedels schreef: Gelukkig zijn er ook nog barfhelden op dit forum 8) Ik was al bang dat we met z'n allen de geschiedenis in moesten als 'dat zootje barfwatjes van BP' :-[
Nou zeg Doedels!! :o :o ;D ;D
Door tieneke
#397361
KayleighShanden schreef: ZE ZIJN NIET GRATIS!!! whahahahhaa dat heb ik nergens gezegd hoor...ik kon ze krijgen bedoel ik mee kan ze te pakken krijgen, kopen bla bla voor leuk prijsje haha
Te pakken krijgen :oeeeh dank je ;) ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door