Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Anneke V
#396383
Dit weekend was het weekend dat Goofy voor de eerste maal een rauw vlees maaltijd ging krijgen....Zoals ik al gezegd had toont meneertje totaal geen interesse voor rauw vlees.. :-\

Dus zaterdagmorgend mijn 2 kilo paardenvlees(slachthuis) in stukken gesneden & voor de katten en Goofy het vlees gemalen, voor Pluto in grote stukken gesneden...Dat van Goofy 50sec in de microgolfoven gestoken zodat het bovenste vlees een beetje gekookt was...eitje erover...een halve eierschelp gemalen erover & voorgeschoteld.

Dat van de katten was onmiddellijk op, Pluto wou constant Goofy's eten oppeuzelen omdat dit gemalen was & hij op zijn moest knabbelen ::)...luie hond ik weet het... ::)... Goofy likte het ei op & daar bleef het bij..

Ik heb een beetje gevoederd met de hand, maar dat had ook niet veel succes :( . Dan heb ik er bij beiden een plak Duck pens enkelvoudig tussen gemengd, Goofy at dan de Duck ertussen uit en dat was het!!!

Hij kwam wel constant vragen voor andere dingen, maar ik hield voet bij stuk & schotelde hem elke keer terug zijn barf maaltijd voor...

's Avonds moesten we gaan eten bij vrienden, om 12u 's nachts waren we terug thuis. Als ze toen niet uitgehongerd waren zou ik het ook niet meer weten ;D
Dus terug voorgeschoteld & Goofy heeft zo goed als zijn hele kom leeggegeten & Pluto is de rest gaan uitlikken ;D ;) Haha, toch gelukt!!!! ;)

De dag erna kregen ze vlees zonder iets bij & ook niet in de microgolf gezet voor Goofy. Pluto had ik kleiner stukken gesneden omdat meneerke toch te lui is om te knabbelen ::) Ik had er wel terug een plak Duck pens tussengemengd. Weer wou Goofy het niet...tot 'savonds...ik was vergeten Goofy's kom terug in de frigo te zetten & Pluto had deze leeggegeten >:( Vermits Goofy honger had zette ik hem de bak van Pluto voor...Het was in stukken gesneden van 3 op 2cm ongeveer & meneertje Goofy heeft deze kom smakelijk leeggegeten ;D

Deze morgend is hij wel op zijn kom Duck afgevlogen & heeft hij 300gr ineens opgeschrokt!!!! Pluto bekeek mij zo eens van "oh, nee, weeeeer Duck..." ;D
Door Anneke V
#396437
Jolly schreef: heel langzaam valt bij Goofy het kwartje ;D
HEEEEEEEEEEEEEEEL LAAAAAANNNNGGGZZZAAAAAAMMMMM ;D

En het is nogthans Pluto die van de Limburg komt... ;D
Door Anneke V
#396972
Resultaat was wel dat hij gisteren grote honger had ::)
's morgens had hij al 300gr Duck op...'s middags was hij aan't zagen voor eten bij mijn vriend & ipv hem 100 of 200gr Duck bij te geven heeft hij hem gewoon de kom van Pluto gegeven....Daar was wel 500gr Duck in....en Goofy heeft die kom helemaal leeggegeten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :o
Dus heeft die kleine hond wel 800gr Duck gegeten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :o

Toen ik gisteren thuiskwam zag hij eruit als een ballon!!!!!!!!!!!!! Ocharme zeg!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door