Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#31127
jack schreef: Hallo Lizzy.
Ik begrijp het nu even niet meer. Hierboven schrijf dat AHV bij de betere merken versvlees behoort. Er staat op Barfplaats een topic over AHV diie ontzettend negatief is. Hoe zit dat ? Ik hoef geen AHV meer.
Hoi Jack, er zijn genoeg honden die het er goed op schijnen te doen. Naar mijn mening is het beter dan de gemiddelde brok. Ik zou het zelf altijd verkiezen boven een merk als Runner/Smuldier.
Door jack
#31128
Natuurlijk is vers beter dan een gemiddelde brok.
Ik vond het erg verwaarend een topic waarin AHV werd afgekraakt en daarna jouw opmerking hierboven.
groetjes Jack
Door Lizzy
#31130
jack schreef: Natuurlijk is vers beter dan een gemiddelde brok.
Ik vond het erg verwaarend een topic waarin AHV werd afgekraakt en daarna jouw opmerking hierboven.
groetjes Jack
Hoi Jack, ja ik snap dat het verwarrend is. Maar goed, ik weet niet of aangetoond kan worden of AHV nu echt slechter of beter is als Rodi bijv. Of als Energique. Ik noem gewoon alle merken op waarvan ik weet dat honden het er wel goed op doen en waarvan de fabrikant niet levensgrote fouten maakt als het verwerken van varkensvlees.......
Door Lizzy
#31131
Ik lees trouwens net dat AHV een eiwitfractie heeft die boven de 30% ligt! Mwah, da's minder..... Ik zou dit dus niet (iedere dag) voeren.
Laatst gewijzigd door Lizzy op ma 15 dec 2003, 10:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door chooky
#31133
Is het geen goed idee om in de bieb een keer de voors en tegens van alle ons bekende versvlees merken neer te zetten, overzichtelijk bij elkaar
Door avalon
#31137
chooky schreef: Is het geen goed idee om in de bieb een keer de voors en tegens van alle ons bekende versvlees merken neer te zetten, overzichtelijk bij elkaar
Lijkt mij een goed plan.
Door Lizzy
#31142
chooky schreef: Is het geen goed idee om in de bieb een keer de voors en tegens van alle ons bekende versvlees merken neer te zetten, overzichtelijk bij elkaar
Ik weet niet of dit een goed plan is. Ik denk dat het geen goed plan is. De reden dat ik dit geen goed idee vind is dat er behoorlijk wat persoonlijke mening bij komt kijken. De een vindt dit een goed merk en zijn honden doen het er goed op, de ander vindt dat een fantastisch merk en zijn honden doen het er fantastisch op. En, de bieb is niet om te discussieren. Ik wil in de bieb geen discussie's en dit is typisch een onderwerp waar je geen uitsluitende mening over kunt hebben.
Groetjes, Lizzy
Door pinkeltje
#31178
is het daan geen goed idee om gewoon in de bieb te vermelden wat er nu echt goed of slecht is aan een bepaald voer?(dus niet je mening,maar echt de feiten)er worden zoveel vragen gesteld mbt versvlees.
Gebruikersavatar
Door chooky
#31193
Ik ben al bezig, voor in de discussierubriek, maar het duurt even. Ik zet de feiten op een rijtje van wat ik in de oude berichten vind. Maar er zijn nogal wat oude berichten ;D
Door Lupa
#31228
hoi aliesalgra, welkom op bp.
Ik heb ook 2 jaar overgedaan vooedat ik het een beetje snapte waar het overging.
Ik ben zeker niet van de ene dag op de andere begonnen.
Ik ben wel met versvoer begonnen, dat was Energique, maar dat vond ik na een tijdje toch niet meer goed(je wilt steeds beter) daarna ben ik over gestapt naar Bibi, maar helaas na de dood van de maker ervan was ik niet meer tevreden er over en nu zitten mijn honden op Carnibest.
Dit toch in 3 jaar, ondertussen heb ik veel gelezen over barf en heel veel vragen gestelt op de site.
De eerste keer een kippenvleugel, de eerste keer een viskop, de eerste keer pens en de eerste keer van alles.
heb toch voor gekozen om kant en klaar voeding te geven omdat ik onzeker ben over mijn kunde van samenstellen, je moet wel weten wat je doet.
Dus ik geef nu bewust kantenklaar en als ik zien heb en tijd geef ik zelfsamegesteld voer.
Door Angelique
#31231
chooky schreef: Ik ben al bezig, voor in de discussierubriek, maar het duurt even. Ik zet de feiten op een rijtje van wat ik in de oude berichten vind. Maar er zijn nogal wat oude berichten ;D
Veel genoemde dingen zijn geen feiten, maar wat the Liz al zegt, persoonlijke meningen en persoonlijk denk ik dat je geen reeel beeld kunt scheppen uit de op en aanmerkingen hiero, omdat er teveel mensen op dit board zitten die merk B of C voeren en de tevreden gebruikers van merk A, D of E, hoor je hier op een enkeling na niet.
Door sylvia
#31280
Ik vindt het ook geen goed idee,inderdaad heel veel eigen mening.
Kijk iedereen hier weet dat ik bibi bud voer vindt ,heel veel anderen hier zijn er stik tevreden over.
Rodi ben ik erg tevreden over,maar ik ben wel overgestapt op Carnibest hoewel dit voor mij dubbel zo duur uitkomt,maar ik vindt dat carnibest beter van kwaliteit is.
Dit zal voor ahv en energique ook zo gelden net als dat ik de rodi helemaal niet slecht vindt,en beter vindt dan welke brok ook,zijn dit niet kwalitatief de beste versvleesmerken is mijn mening.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door