Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Thunder
#399711
Waaaw,da's wel een heel interessant initiatief!!!
Ik heb ook wel niet zoveel vrije tijd,maar ik wil me eventueel bij de Belgische afdeling wel nuttig maken,als ik van nut kan zijn!
Door Viv
#402550
Ha Geer en Tannetje, goed initiatief. Inmiddels is Amsterdam wat ver weg voor mij geworden maar ik geef graag uitleg aan mensen die in deze buurt wonen (Zwolle) als het gaat om barfen met honden en katten. Vanuit de diabetesvereniging weet ik dat ze zogeheten "posten" door het hele land hebben waar je naar toe kan bellen en/of mailen met al je vragen. Kan me voorstellen dat het handig is zoiets op te zetten?

Ik hou me beschikbaar voor zo'n post in Zwolle!
#404259
Een super initiatief!

Ik heb momenteel niet de tijd ervoor. Maar ik wil best folder, flyers, poster gaan ophangen en uitdelen. En natuurlijk mensen op de stichting, Barfplaats en de voordelen van BARF wijzen!

Verbeeld ik het me of is de divisie België veel talrijker dan Nederland? Volgens mij moet de stichting naar België verhuizen. :D

Succes en ik zal zo veel mogelijk mijn steentje bijdragen.

Helaas kan ik niet bij de vergadering aanwezig zijn.
Door Aura
#404345
Nog een stukje brainstorm, aangezien ik waarschijnlijk niet op de vergadering kan komen...

- Advertenties plaatsen in catalogi van Jonge-Hondendagen. Daar komen volgens mij veel nieuwe hondeneigenaren, en die zullen misschien eerder de voordelen van vers inzien dan de oude rotten.

- Misschien willen de (Islamitische) slachterijen die hier vaak genoemd worden helpen bij de sponsering. Dankzij Barfplaats konden ze steeds hun restjes vlees en botten toch nog verkopen ;)
Door geer
#405693
Joehoe! Wil iedereen die 'wel iets wil doen' zich ook even per mail aanmelden op [email protected]?? Dan krijg je een mailtje met de agendapunten en vergaderingsinfo, en kan je ook je eigen agendapunten aangeven alsmede doorgeven wat je zou willen/kunnen doen...

Deze oproep is niet alleen op Barfplaats gepost, maar ook op andere fora en het is iets teveel werk voor ons om alle fora af te struinen naar mogelijke enthousiastelingen en hun ideeen.... Dus iedereen die mee wil doen, ookal kan je niet op de vergadering komen, meld je aan op het mailadres, dan krijg je alle info kant en klaar teruggemaild!
Door Joshii
#412058
Anneke V schreef: Hoe zit het met de onkosten die gemaakt worden voor affiches, flyers, infobrochures...Hoe ga je daar sponsers voor aantrekken??? Aan kvv merken vragen??? De lokale beenhouwer als sponser vragen ;D ;D...Of sponsering door dierenspeciaalzaken..(alhoewel zij hier niet veel aan hebben he..) :-\
Wanneer je 2 folders zou maken, 1 voor barf en 1 voor kvv, dan zijn dierenspeciaalzaken waarschijnlijk wel bereid kvv-folders neer te leggen. zij verdienen daar immers ook aan?
Voor sponsoring denk ik idd dat je bij de kvv-fabrikanten moet zijn.
Door Cathelijn
#416019
iemand die met me wil carpoolen naar Amsterdam zondag???? Ik ga ongeveer via Den Bosch en Utrecht naar Amsterdam... Ik ken Amsterdam helemaal niet en vind het erg fijn als ik niet alleen hoef te rijden dan! ;)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#416028
Cathelijn schreef: iemand die met me wil carpoolen naar Amsterdam zondag???? Ik ga ongeveer via Den Bosch en Utrecht naar Amsterdam... Ik ken Amsterdam helemaal niet en vind het erg fijn als ik niet alleen hoef te rijden dan! ;)
zelfs met zijn tweeen kun je de stopera niet vinden, maar ja bij Geer kom je altijd hoor, wij hebben haar ook gevonden al was het met de mobiel in de aanslag ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door