Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Lieve 14
#385882
Of toch ook niet zooo geslaagd...Vanmiddag heb ik iets teruggevonden dat leek op galbraaksel (beetje geel maar geen enkel stukje) op mijn sofa en het rook naar..Duck :-\
Hij heeft dus blijkbaar van de voormiddag iets opgegeven van gisteren...Moet ik nu in paniek slaan of is dit normaal? Wat kan er mis zijn? ???
Gebruikersavatar
Door Nitus
#385910
Nee hoor, niet meteen in paniek raken ;). Honden geven nu eenmaal heel erg makkelijk over.
Hoevaak geef je per dag eten?
Door Lieve 14
#385927
2 maal per dag normaal s'morgens en s'avonds...maar na zijn eerste 100 gr kvv gisterenavond heb ik gewacht tot vanmiddag om hem nog wat te geven om te zien hoe hij reageerde...en het feit dat hij dàn nog overgaf verontrustte mij...misschien verteert hij het niet goed...
Door Mevroi Kruim
#385944
Dan komt het zeer waarschijnlijk van de honger. Hij verwacht z'n eten op een bepaalde tijd en maakt vast maagzuur en gal aan .... en dan komt er niks! Dus dan moet hij dat spul weer kwijt.
Er zaten geen restjes eten in het braaksel, dus hij verteert het prima!
Ik zou voorlopig even je gewone voerschema aanhouden, maar als hij gewend is aan de kvv eens wat onregelmatiger gaan voeren. Dan zit hij niet op een bepaalde tijd klaar voor de hap maar wacht totdat het voor z'n neus staat.
Door Lieve 14
#385953
Goed idee zal ik doen,moet ook nog uitvissen of hij met 200 gr Duck wel genoeg heeft op een dag....heb daar nu nog geen flauw idee van...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door