Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door 202spots
#385051
Nelly schreef: Uhhhh hoe moet ik dat begrijpen Tinus? ??? ???
Jhaaah Nelly....JIJ denkt natuurlijk dat Tienus 't verse vlees in d'r onderbroekie heeft zitten.... ;D ;D :o :o
maar IK denk dat ze gewoon lekker makkelijk,(d'r zijn toch geen buren)effe vlug alleen gekleed in d'r onderbroekie naar buiten gaat om de monsters te voeren! en dan weer vlug in bed duikt!!;D ;D

btw,,ik geef half verhoogd in de keuken en wat ze in de tuin eten, daar blijft Cis bij staan en Tor eet 't liggend up.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#385069
Onze grote honden aten altijd uit een bak die gewoon op de grond stond. Ik ben nu met Pleunie ook niet van plan een standaard te kopen.
Eerlijk gezegd heb ik het nut van die dingen nooit zo ingezien.
Door "inge"
#385123
Onze Richa (oudere Tervueren) eet wel altijd op stahoogte. Anders heeft ze duidelijk moeite met het verwerken van haar eten en begint ze na een paar happen te kotsen.
Door Jolly
#385340
Ik heb 2 standaards, omdat ik destijds nog brokken voerde en ook van den haag naar anna paulowna op en neer reisde en gene zin had in steeds die standaard mee te zeulen.
Chasey kreeg al te eten uit de standaard voordat ik hem kreeg, dus de standaard zat erbij. daarbij gooide hij zijn waterbak altijd om in de keuken en dat doet hij met de standaard dus niet.
Nu eet Chasey nog wel uit de standaard als we bibi geven en met lappen pens, ribben en andere lappen vlees, gaat hij buiten of op zijn kleed liggen.

Pim eet bibi uit de bak meestal liggend in de bench en andere dingen ook liggend.
Er staat nu dus 1 standaard hier thuis en de andere staat ergens op bedrijf in de schuur, denk dienst te doen als stofvanger ;)
Door Anneke V
#385888
conleeuw schreef: uiteraard mag zij niet hollen en dollen nadat zij gegeten heb, maar het is wel een ras waar torsie een grote risico is, dus ik wil wel alles goed doen.
Zij eet soms uit haar bak, maar soms liggend op de vloer, en ook wel eens sleep ze het uit haar bak en gaat ze het nog eerst doodmaken. (geen gezicht springen erop, maar kennelijk wel nodig) dan wil ze wel eens staand van de vloer eten.
Onze 2 Beagles doen dat altijd met hun stinkende pens of snoepjes...eerst doodmaken ::) Dan liggen ze ook zo te springen & met hun snoep te smijten ::)
Wel tof om te zien he! ;D
Door conleeuw
#385900
Anneke V schreef: Onze 2 Beagles doen dat altijd met hun stinkende pens of snoepjes...eerst doodmaken ::) Dan liggen ze ook zo te springen & met hun snoep te smijten ::)
Wel tof om te zien he! ;D
Het is echt schitterend om te zien ;D, Gooien ermee doet zij ook. Het lijkt hier ook soms of het een toneelstuk is, buren komen gewoon kijken naar haar etens gedrag. Ik moet gewoon toegang gaan vragen. Ik ga er ook uitgebreid voor zitten :D, de border collies snappen er niets van ???, vreten die handel en snel is hun motto.
Door tieneke
#386191
202Spots schreef: Jhaaah Nelly....JIJ denkt natuurlijk dat Tienus 't verse vlees in d'r onderbroekie heeft zitten.... ;D ;D :o :o
maar IK denk dat ze gewoon lekker makkelijk,(d'r zijn toch geen buren)effe vlug alleen gekleed in d'r onderbroekie naar buiten gaat om de monsters te voeren! en dan weer vlug in bed duikt!!;D ;D
Jij begrijpt me tenminste ;) ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door