Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Malamute
#382422
Ben sinds verleden week aan het proberen om het boek van Mogens "rauwe voeding voor honden" te downloaden maar het wil maar niet lukken.
Eerst kan ik de betaling niet doorvoeren, daarna heb ik hun opgebeld om via telefoon met Visa te betalen, daarna krijg je op je pc de richtlijn om het boek te downloaden.......... je raad het, het wil maar niet lukken.
Ik kan natuurlijk het ingebonden boek bestellen maar dat komt dan wel behoorlijk duur.
Nu had ik gehoopt dat misschien iemand van jullie het E-boek op computer hadden. Pas op, ik ben niet op zoek om dit boek gratis in mijn bezit te krijgen ik wil er gerust voor betalen. Ben benieuwd of hier iemand op reageert.
Nicole
Door peerle
#382424
ik heb het boek van mogens, maar de engelse versie, mss wil je liever de nederlandse ? Ik heb dit via iemand anders gedaan want ik heb geen creditcard, zij heeft het toen heel makkelijk via PayPal kunnen regelen...stom dat het niet meteen gaat, succes iig ! :)
Groetjes,
Veerle
Door Lizzy
#382439
Malamute schreef: Nu engels is voor mij geen probleem hoor. Ben je bereid om het mij tegen betaling door te mailen ??
Nicole
Ik vrees dat dit zo toch niet werkt! Het geld hoort niet bij Peerle terecht te komen maar bij Mogens en zijn team. Ik denk dat het beter is om het toch volgens de geeigende weg te doen. Stuur anders een email naar Mogens z'n team: [email protected]

Zij zijn vast bereid je te helpen/tips te geven!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door