Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Pauline
#380593
Goedemorgen!!! Hij heeft geplette kippennekken met rundergehakt verorberd, zeg maar rustig naar binnengeschrokt. :o Daarna heeft hij nog wat rundvlees erbij gegeten, dus voor vandaag maak ik me al geen zorgen meer, zelf als hij vanavond weer niet wil eten.
Ik heb de kippennekken bevroren kapot gehamerd en dat ging prima!
Heb gisteren met mijn vriendin nog eens gekeken en ja hoor, bijna al zijn tandjes zitten los en in de bovenkaak had ie een wondje op de plek waar zijn hoektand door moet komen. Dus.... dat zal inderdaad de reden wel zijn. :D
Door Lizzy
#380596
Pauline schreef: Goedemorgen!!! Hij heeft geplette kippennekken met rundergehakt verorberd, zeg maar rustig naar binnengeschrokt. :o Daarna heeft hij nog wat rundvlees erbij gegeten, dus voor vandaag maak ik me al geen zorgen meer, zelf als hij vanavond weer niet wil eten.
Ik heb de kippennekken bevroren kapot gehamerd en dat ging prima!
Heb gisteren met mijn vriendin nog eens gekeken en ja hoor, bijna al zijn tandjes zitten los en in de bovenkaak had ie een wondje op de plek waar zijn hoektand door moet komen. Dus.... dat zal inderdaad de reden wel zijn. :D
YES!!! He, wat een lekker nieuws! Ik bedoel dat hij goed gegeten heeft. En ik denk inderdaad dat het wisselen hem dwars zit hoor. Dus binnenkort heb je weer een makkelijk barfertje ;D!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door