Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#3459303
Ah op die manier.
Ja, 35gr is echt wel weinig. Ik weet ook niet of dat haalbaar is.

Qua dikte van het bot, daar heb ik dus geen idee van.

Maar je kan het bekijken als je ze hebt he. Als Wolf toch wat te hard is laat liggen, moet je gewoon zien dat hij het niet zomaar door kan slikken.
#3459305
Maar als de reeribben voor een kat zo dik zijn, moeten ze dan aan elkaar?

We voeren ze toch aan elkaar omdat ze het anders in één keer zouden kunnen doorslikken. Als ze de dikte hebben van kiptips of nek oid moeten ze voor een kat toch niet aan elkaar? Of mis ik iets?

Wolf heeft de pech dat hij te dik wordt op meer dan 100 gram per dag, terwijl hij een kilo op kan als je hem laat doen en minder dan 500gram te weinig vindt. Vandaar dus maar 35 gram vleesbot gemiddeld per dag.
#3459541
Ik zal het eens bekijken als we aan de ribben beginnen.

Emma heeft vandaag haar eerste hele barf maaltijd gekregen. Nuja, zo ongeveer, want ik vond de pens niet in de overvolle vriezer. Spier en orgaan heeft ze al vaker van geproefd als ik portioneer voor Wolf, vleesbot heeft ze maar één keer eerder gehad toen ze nog een kleine pup was.

Mevrouw de vreetzak heeft ook de kipkarkasjes netjes opgegeten. Bij zo'n slokkop ben je toch altijd wat bang dat ze wat te voortvarend gaan zijn, maar ze heeft het rustig en grondig aangepakt.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door