Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#3453968
Het duurde overigens even voordat ik begreep dat het primair voor mensen bedoeld is .. ;D

Lizzy, hoe heb je dit nou weer gevonden
en zou jij hiermee een incomplete voeding opwaarderen?
Het lijkt me een behoorlijk kostbare manier om een hond of kat op deze manier te voorzien
#3453980
Too schreef: zo 04 dec 2022, 10:00 Het duurde overigens even voordat ik begreep dat het primair voor mensen bedoeld is .. ;D

Lizzy, hoe heb je dit nou weer gevonden
en zou jij hiermee een incomplete voeding opwaarderen?
Het lijkt me een behoorlijk kostbare manier om een hond of kat op deze manier te voorzien
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Nou, ik vond het via via eigenlijk (van iemand die zelf een lever supplement inneemt). En dus ging ik goegelen.

Sec gezien moet een hond gewoon verse rauwe orgaan eten. Maar we komen ze wel eens tegen, honden die het niet gewoon NIET moeten. En ik vroeg me ineens af: "zou voor deze honden dit een oplossing zijn?". Zes capsules per dag is natuurlijk voor een gemiddelde hond veel te veel. Maar stel je doet 2 capsules, doe je 90 dagen met zo'n pot. Ik geloof nou niet dat orgaanvlees tegenwoordig echt goedkoop is :-X . Of je daarmee tekorten voorkomt...? Ik weet dat ook niet, daarom dacht ik "ik vraag jullie even" :biggrin2:
#3453982
750 mg droge stof per dagdosering van 6 capsules , 125 mg per capsule

Dat is nog zo niet heel veel verse lever (of nier of milt) maar ik kan me voorstellen dat altijd beter is dan helemaal niks


My bad:
Ik maak een denkfout, jij hebt t over 'per dag' en ik denk steeds 'da's ook niet veel per week' :doh:
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door