Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door vagebond
#3453275
Hai, heeft iemand wel eens reenekken gevoerd? Ik zou het best willen kopen, maar geen idee of het wel geschikt is voor de teckels...
Door Chouka
#3453292
Hier krijgen mijn herders dat nu geregeld. Het is te vergelijken met lamsnekken. Alles wordt hier opgegeten.
Door Cindy de Wolf
#3453298
Ik heb ze ook weleens gevoerd maar ik vind ze erg hard. Op het randje, mijn snoeischaar zowel elektrisch als handmatig kwam er nauwelijks doorheen. Zelfs mijn lintzaag had er moeite mee. Ik heb ze toen wel opgevoerd aan de Goldens maar altijd met een fiks portie orgaan/pens of extra spiervlees erbij. Ik zou ze niet opnieuw kopen in ieder geval.
Door Lizzy
#3453351
Ik denk dat een Teckel er weinig af krijgt. En op zich kan dat dan wel weer lekker zijn als knaagkluifding, even lekker op tekeer laten gaan, tandjes schoon, weghalen en weggooien of een dag later nog een keer aan laten knagen.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3453353
vagebond schreef:Ok bedankt, ik weet genoeg, ga ze niet kopen dus voor mijn kleine teckels
In een grijs verleden voor mijn terriër weleens reenek gehad.
Veel te hard en te onhandig dus met veel gedoe toen in behapbare stukken geknipt.
Ik zou ze dus niet aanraden voor een teckel.
Door smulpaap
#3453367
Ook ik heb jaren geleden reenek gekocht
Ik vond het ook geen succes voor mijn terriers. De grote honden kregen ze wel weg
Door smulpaap
#3453368
Oh ja , als je teckels Ree ribben lusten . Dat ging prima met de terriers . Ook mijn huidige terriër eet ze graag . Het zijn in de regel vrij zachte ribben
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door