Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door frodo quin
#3452765
Dag allen

Lang geleden dat ik nog gepost heb. Ik ben momenteel een hondje aan het overwegen, dus mij aan het oriënteren rond voeding. Mijn kat eet al meer dan 10 jaar een zelf samengesteld menu met sporadisch eens kvv. De laatste jaren eet hij veel meer kvv omdat ik bijna niet meer aan degelijke barf producten kom, waardoor er veel te weinig variatie is zonder de kvv.

Omdat ik geen zin heb in dit drama op grote schaal, de extra vriezers niet kwijt kan en de prijzen van de pot gerukt zijn ben ik aan het overwegen om een hond op een combinatie van VOL van darf te zetten (persbrok dus) en kvv met eventueel barf er bij.

Mag je de combinatie vleesbot wel maken met een persbrok zoals VOL of is dat geen goed idee ivm het degelijk verteren van bot?
Door Lizzy
#3452777
Ja hoor, dat kan prima! Alleen moeten sommige honden even wennen aan de combinatie, dus met echt geplette beginnersvleesbotjes beginnen (zoals kwartelkarkasjes).
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door