Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Hanny
#3449429
Ik dacht vandaag ook, mijn hemel 7 maanden lang malen en dan denk ik aan ons molentje.
Eend gaat niet zo makkelijk, parelhoen iets eenvoudiger, maar wat een gedoe en het moet allemaal in voor de machine hanteerbare stukken.
Misschien is je nieuwe pup wel een fantastisch goede kauwer en dan zal er voldoende te koop zijn.
Ik heb enge situaties meegemaakt en het blijft een schrokkerige toestand, maar de enige keer dat Anna echt slap op de grond lag, was van een puppy brokje Te erg.

Hanny
Gebruikersavatar
Door pike
#3449430
Hanny schreef: zo 11 sep 2022, 18:36 Ik dacht vandaag ook, mijn hemel 7 maanden lang malen en dan denk ik aan ons molentje.
Eend gaat niet zo makkelijk, parelhoen iets eenvoudiger, maar wat een gedoe en het moet allemaal in voor de machine hanteerbare stukken.
Misschien is je nieuwe pup wel een fantastisch goede kauwer en dan zal er voldoende te koop zijn.
Ik heb enge situaties meegemaakt en het blijft een schrokkerige toestand, maar de enige keer dat Anna echt slap op de grond lag, was van een puppy brokje Te erg.

Hanny
Ja, dat dacht ik dus ook, een keertje malen oke, maar 7 maanden met die rotmolen in de weer? Mijn man zei je moet het zelf weten maar je hebt wat af lopen mopperen indertijd. Die ziet de bui alweer hangen ;D
Slap op de grond van een puppy brokje? Tjonge. Ik heb gelukkig nooit iets engs meegemaakt. En Pike dat was me toch een schrokop. Die schrokte alles het liefst in zijn geheel naar binnen. Maar het is altijd goed gegaan en ik maakte mer ook nergens druk om. Mijn oudjes hebben hun laatste jaren kvv gegeten. En dan is het om een of andere reden toch weer spannend om te beginnen.

Barfplaats wordt gesponsord door