Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Lilly
#3445851
Toby doet het top op Barf,

Hij krijgt 4 diersoorten soms vis, soms ei.
Geen brokken meer!

Ontlasting is top, diarree is passé.

Elke dag groenten.

Ik wil even zeggen dat ik super blij ben met de adviezen en tips bij het opstarten van deze manier van eten voor Toby.

Vraagje: is het zo dat karnemelk of yoghurt teken en vlooien tegenaan als een hond dit dagelijks krijgt?

Groetjes Lilly
Gebruikersavatar
Door pike
#3445853
Lilly schreef: di 14 jun 2022, 20:03 Toby doet het top op Barf,

Hij krijgt 4 diersoorten soms vis, soms ei.
Geen brokken meer!

Ontlasting is top, diarree is passé.

Elke dag groenten.

Ik wil even zeggen dat ik super blij ben met de adviezen en tips bij het opstarten van deze manier van eten voor Toby.

Vraagje: is het zo dat karnemelk of yoghurt teken en vlooien tegenaan als een hond dit dagelijks krijgt?

Groetjes Lilly
Helaas, was het maar zo simpel, maar dat werkt echt niet! Bovendien is zuivel niet zo goed voor de hond.
Door Lizzy
#3445870
Lilly schreef: di 14 jun 2022, 20:03 Toby doet het top op Barf,

Hij krijgt 4 diersoorten soms vis, soms ei.
Geen brokken meer!

Ontlasting is top, diarree is passé.

Elke dag groenten.

Ik wil even zeggen dat ik super blij ben met de adviezen en tips bij het opstarten van deze manier van eten voor Toby.

Vraagje: is het zo dat karnemelk of yoghurt teken en vlooien tegenaan als een hond dit dagelijks krijgt?

Groetjes Lilly
Ik heb dat ook wel eens gelezen, dat het zou werken tegen vlooien en teken. Nou, mijn honden kregen ooit (vroeger) daarom elke dag karnemelk en het hielp in ieder geval niet tegen teken.

Ik vind zuivel verder ook niet ideaal voor de hond en daarom krijgen ze het hier niet.
Door Lilly
#3445888
Dank lizzy,
Het lijkt mij ook niet ideaal.
Maar ik hoorde het van iemand.

Groetjes lilly
Door Lizzy
#3445892
Ik heb het ook meerdere keren gehoord hoor. Maar als het zou werken: zaten wij hier massaal aan de karnemelk of yoghurt (het is altijd veel beter dan gif!!!).
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door