Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door yazzie
#3440729
Ik heb een vraag over de biologische geitenbotjes van Bandit. Is dit bedoeld als onderdeel van een barfmenu of voor de leuk knaagwerk om het vlees eraf te knagen?

Ik heb het gekocht als zijnde onderdeel van mijn barfmenu maar ik twijfel toch. Er zit wel vlees aan maar het is een stuk harder dan het botwerk wat ik tot nog toe heb gegeven (kipkarkas, kippennekken, kwartelkarkas, eendrugstuk, eendennekken, konijnkarkas, parelhoenkarkas, zalmkarkas, haaskarkas).

Ik heb ze min of meer blind gekocht in de gedachte van het is van Bandit dus okay. Maar nu ontdooit, beklopt en betast :biggrin2: en hmmm... is het toch niet te hard??? :???:

Het is bedoeld voor Duitse herders, echte barfers en rustige kauwers.
Door Lizzy
#3440732
Er zitten soms aardig wat geschikte botten in die de snoeischaartest doorstaan. Maar ook aardig wat van de botten vind ik ongeschikt om uberhaupt te geven om te knagen (dragende delen), maar ik bestel ze om bone broth van te maken.
Door yazzie
#3440733
Ja okay, dat had ik ook al bedacht. Dat van bonebroth. Heb je nog een leuk receptje voor bonen brochure met geitenbotjes?

Snoeischaar is goed idee. Ga ik ook proberen. Even vergeten... ::) Thanx. :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door