Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Ina
#3432736
Lizzy schreef: do 23 sep 2021, 11:51 Daar heb ik ook naar zitten kijken maar die zijn helaas voor mijn honden veel te klein. Die trekken al hun vleesbotten uit de bak en gaan die op hun gemak op liggen kauwen. Ze hebben echt iets van 1 x 1 meter nodig. Heb al gekeken, je kunt food grade siliconen per meter kopen maar ik kwam voor 3 kleedjes al op €160 uit :-X
:o ....om de beurt eten....wie het eerst komt het eerst maalt ;D
#3432738
Lizzy, zet jij de bak in het midden van je matje? Want veel kans, als je de bak op een hoek of zelfs naast het matje zet, ze alsnog op de mat gaan liggen knagen. Dan kom je misschien met een kleiner ook toe?
Hier doen ze dat alleszinds. Ik herinner me dat ik Kleintje ooit eens geen kleedje gegeven had en toen pakte ze haar vlees in haar mond, liep ermee te kamer door, kroop zelfs onder de kast door, om toch maar een kleedje te vinden om haar vleesje op te knagen. Op de vloer glijdt dat weg, zie je...
#3432745
Buiten wordt niets met die koukleumen van mij vrees ik. Ze hebben het sowieso niet op eten, denk dat Doutze dan regelmatig bedankt voor haar eten als het te koud of te nat is.. :o

Doutze is qua eetplek inmiddels verhuisd, ik hou het voor nu op een kleed, die vouw ik dubbel en zo kan ie een week mee denk ik. Beide dames leggen het botwerk eerst naast de bak en dan eten ze de rest op. Om daarna het botwerk te doen. Bij voorkeur neemt Doutze haar botwerk mee naar haar eigen slaapmandje, maar dat is zo'n stoffen wolk mand die dus niet in de wasmachine kan omdat de hoes er heel handig niet af kan... Daar mag ze van mij dus niet eten.. Vindt ze heel stom, maar ze went er wel aan denk ik.

Ons autistje.. nieuwe slaapplek, nieuwe plek om te eten.. ik merk aan alles dat ze er moeite mee heeft om dat allemaal te verwerken. Ben nu wel extra blij dat we ons huis nu omgooien qua woonkamer dan kan ze nu wennen aan haar nieuwe slaapplek en dat ze gewoon op dat kleed moet eten. Volgend jaar verhuizen, dat wordt nog wat met mevrouw..

Karen
Door smulpaap
#3432778
Mijn vorige viertal altijd buiten .in weer en wind .En toen hadden we nog winters :biggrin2: ik heb er nog foto's van staan ze in grote bergen sneeuw,een haaskarkas op te eten :biggrin2: bloedsporen in de sneeuw :biggrin2:

Maar mijn huidige prinses op de erwt eet alleen buiten als het droog is
Tijdens slecht weer eet ze een houten snijplank . Ze eet keurig netjes , dat weer wel . Pakt haar vleesbot op en blijft bij de snijplank staan
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door