Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door tess06
#3416936
Goede morgen,
Over 2 weken krijg ik mijn pup.
Nu las ik ergens dat je bij de gedroogde konijnen oren niet het harige deel mag geven.
Als dat iid niet mag, vanaf wanneer mag dit wel?
Door Lizzy
#3416949
Ik heb daar nog nooit in mijn hele leven ooit rekening mee gehouden en ik zie niet in waarom een pup van die leeftijd niet gewoon wat haar binnen zou kunnen en mogen krijgen. Haar verteren ze nooit. Daarom is het ruwvezel. Daarom zit het in Barf Menu. En dat is ook geschikt voor pups. Met mate af en toe een oortje is naar mijn beleving echt prima.
Door Lizzy
#3416956
tess06 schreef: za 02 jan 2021, 12:18 Dank je.
Met mate is dus niet dagelijks maar ca 2 x per week?
Ik zou gewoon even kijken hoe de pup er op reageert. Dus oortje geven, dat erop even afwachten. Ontlasting en alles goed, kun je weer een oortje geven. En zo even in de gaten houden. Ik weet niet van welke ras je pup is (gaaf trouwens! Gefeliciteerd)? Een Duitse dog pup kan meer aan als een Chi-pup.
Door Lizzy
#3416959
tess06 schreef: za 02 jan 2021, 13:11 Het wordt een kvv opgevoede Friese stabij
Ik zou denken dat een Friese Stabij echt wel een paar oortjes per week kan eten. Maar begin gewoon eens met 1 oor om de dag. Dus zeg 3 a 4 per week en kijk even hoe het gaat.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door